Ganzie Skrevet 2. Juli 2012 Rapporter Skrevet 2. Juli 2012 Her har dere vår søndag i bilder. Ikke så spennende, men sånn er det Kl 11, morgenstund har gull i munn. Eller noe. Kl 12, ett av dagens to høydepunkt. Frokost! Kl 13, ut på tur. Kl 14, fremdeles på tur. Kl 15, you guessed it. Fremdeles på tur. Misty er ikke helt god, hun synes det er heeeelt normalt å kaste seg ut fra et par meters høyde. Gærne mikrokjøteren! Kl 16, fremdeles på tur, men på hjemvei i det minste. Kl 17, middag! Kjedelig pølse tenker du, men nei da! Det er en Berlinerwürst fra Aakervik (lokal slakterforretning som lager pølsene selv) Nam! Kl 18, Ute på kjøretur Kl 19: Kenneth fant ut han skulle på fisketur, så da ble jeg og dyrene med. Kl 20: Kommet frem til vannet. Veeeldig fint der, men det var absurd mye knott der! Når jeg pustet, så inhalerte jeg knott. Kjempeherlig. Kl 21, på hjemvei. Ganzie lurer på om jeg kommer snart? Kl 22; endelig hjemme, og på tide med kveldsmat. I dag ble det hjemmelagde rundstykker med roastbiff og sjokoladephiladelphia. Og cola. *host* Mens jeg spiser går Kenneth gjennom boligkjøpsdokumentene. Men hey, etter å ha vært over syv timer på tur så har man lov! (og ja, jeg fikk svi for det i etterkant. Det er ikke lurt å gjøre for mye, da blir kroppen min sinna) Kl 23: Jeg surfer litt rundt på nett, mens hundene har gått ned for telling. Ble en laaang dag for dem i dag. 5 Siter
Aslan Skrevet 2. Juli 2012 Rapporter Skrevet 2. Juli 2012 Så ut som en herlig dag! Så fint det virker der dere bor Siter
Strøssel Skrevet 2. Juli 2012 Rapporter Skrevet 2. Juli 2012 hva har du gjort med glasset siden det er så ''rart'' ? Siter
Ganzie Skrevet 2. Juli 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 2. Juli 2012 hva har du gjort med glasset siden det er så ''rart'' ? :lol: Jeg gidder ikke dille med isbiter som uansett vanner ut colaen, så jeg har i en dl cola og setter hele glasset i fryseren. Vips, så har jeg iskald cola som ikke vannes ut. Har gjort det i mange år, og tenker ikke over det en gang 1 Siter
tm100021 Skrevet 2. Juli 2012 Rapporter Skrevet 2. Juli 2012 :lol: Jeg gidder ikke dille med isbiter som uansett vanner ut colaen, så jeg har i en dl cola og setter hele glasset i fryseren. Vips, så har jeg iskald cola som ikke vannes ut. Har gjort det i mange år, og tenker ikke over det en gang Å herregud så innmari smart! TAKK :lol: Og, de to Sheltiejentene er innmari søte Siter
Ganzie Skrevet 2. Juli 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 2. Juli 2012 Å herregud så innmari smart! TAKK :lol: Og, de to Sheltiejentene er innmari søte Jeg er veldig lat Og takk Jeg er helt enig Siter
SandyEyeCandy Skrevet 3. Juli 2012 Rapporter Skrevet 3. Juli 2012 De er så skjønne sammen. Gleder meg til Ganzie får seg en lillesøster, DA blir det mange fine bilder, da! Å få en lillesøster er det beste i verden, hilsen Aiko. Siter
Ganzie Skrevet 3. Juli 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 3. Juli 2012 De er så skjønne sammen. Gleder meg til Ganzie får seg en lillesøster, DA blir det mange fine bilder, da! Å få en lillesøster er det beste i verden, hilsen Aiko. Jeg gleder meg veldig til Ganzie får en lillesøster Ganzie er foreløbig lykkelig uvitende, men jeg tror nok hun kommer til å like det hun også Jeg ser hvor stor glede hun har av Misty, og er overrasket over hvor leken og aktiv hun brått er blitt Og ja, kameraet kommer til å gå varmt Siter
Recommended Posts