Gå til innhold
Hundesonen.no

De røde farers EFIT 01. juli 2012


SandyEyeCandy
 Share

Recommended Posts

Søstrene Grene pleier å ha, selv om utvalget gjerne varierer litt. :)

Kalles wallstickers også. Søk på det på ebay ol. Finnes utroooolig mange forskjellige flotte :) I tekst og bilder.

Takk for tips, men jeg vil vite akkurat hvor Sandra kjøpte sin, for jeg digget akkurat den!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er fra Søstrene Grene. Hilsen tidligere butikkarbeider. :P Koster 25-30 kr, prisene varierer litt fra butikk til butikk.

Wiii, da skal jeg innom der når jeg får neste lønning! :D Takk! Må se hvor jeg har plass da, og om jeg har plass til en slik en. Kanskje over sengen ved puten? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heldige dere er med den digre, flotte hagen da! :)

Har du fått sikret gjerdet forresten, etter den utbryter-episoden til en av hundene dine for en tid tilbake siden?

Jeg har putta en diger stubbe inni hullet, og får litt hjelp av at det har grodd igjen så grassalt der at det nok ikke er mulig å nå fram til gjerdet. Dessuten er hun ikke ute "naken" uten oppsyn eller selskap, og jeg går over plankegjerder med jevne mellomrom. :) Imouto stakk ikke av for å holde på med ugang eller fordi hun ikke ville være hjemme, for jeg så henne en gang hun gikk ut av hullet, og det var nærmest sånn "oj, her var det nytt! Jeg bare sjekker ut hva naboene driver med, jeg!", men fordi hun er en nysgjerrig type. Så så lenge det er nok å drive på med i hagen (og nå er det så mye planter og dyr og annet å holde oppsyn med at hun er opptatt hele dagen, hehe), så har hun heller ikke noe behov for å utvide radiusen.

Er det vanskelig å sette på wallstickersene? Jeg har planer om å ha et sitat på soverommet, men lurer på om det er veldig vanskelig å sette på fint? :)

Det kommer nok an på typen og ikke minst underlaget. Jeg har ikke brukt annet enn de fra IKEA og denne fra Søstrene Grene, og de er bare å klistre til veggen. En del andre blir mer som folie, og det krever jo at en er mer fingernem og nøye under påføring. Jeg er ikke noe glad i sånne dagens Lola-sitater, så jeg foretrekker bilder, og hvis det skal være tekst, så kan det godt være noe litt freskt, ala det som står over avataren min her. :P

Søstrene Grene har de billigste jeg har sett. Og jeg er så kreativ at jeg har satt opp min AKKURAT sånn som på pakka. :lol:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat som broren. Som sannsynligvis også hadde stått på den trappa å pepet. Men han hadde nok frikeløpt litt rundt i hagen først. Marvin har nok blitt bortskjemt med all den plassen...

Jeg kan se for meg brodern også *ler* Marvin synes hagen er super han. Bare han kan være der sammen med mamsen. Da er livet prima :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat som broren. Som sannsynligvis også hadde stått på den trappa å pepet. Men han hadde nok frikeløpt litt rundt i hagen først. Marvin har nok blitt bortskjemt med all den plassen...

Altså, Marvin står ikke BARE ved døra og piper, altså. Han frikeløper mer enn gjerne med Imouto eller smådanser og erter litt med Aiko. Men han blir bare litt fortere ferdigere med moroa enn mine to. :lol:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, Marvin står ikke BARE ved døra og piper, altså. Han frikeløper mer enn gjerne med Imouto eller smådanser og erter litt med Aiko. Men han blir bare litt fortere ferdigere med moroa enn mine to. :lol:

Det er jo fordi disse kooikerne har blitt så innmari voksne og kloke med åra... "Man kan ikke bruke HELE livet på å ha det moro" sier Linux "Man må fundere litt over livet også, kanskje pipe litt på mamsen for å opprettholde balansen, og gjerne rulle seg over på ryggen og la disse menneskene stelle litt med seg...Og kanskje jage tilfeldige fluer og edderkopper for å minne mamsen på at man er uerstattelig"

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...