Gå til innhold
Hundesonen.no

Leter etter en sang


MegaMarie
 Share

Recommended Posts

Ja, nå lager jeg tråd her. Jeg skrev dette på facebook også, og flere av mine venner har brukt timer på å prøve å finne ut, men ingen finner ut hva den heter, så nå begynner jeg å bli desperat her!

Her er video jeg filmet i bilen da den kom på radioen den 12.06.12 kl 04:48. Jeg vet ikke hvilken kanal det er. Enten P1, P2, P3, P4, P5 eller Radio 1 (Bergen). Mest sannsynlig en av de 4 siste.

Hjelp meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men altså.. Synger du ikke litt på teksten i dette klippet da? Hva synger du/hun? :P

Her er lydkvaliteten så dårlig at det blir bare dårlig gjetting på teksten, ikke klarte trackid å identifisere den heller, så beklager :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun og jeg (tror jeg) synger jo, men jeg klarer ikke å tyde alt. Men her er mitt forslag:

(utydelig første ordet)... Your out of my mind, if it's to late.

Turn on the bath tub, thanks for stopping me while

The light are data's, I keep about two in my mind

I want it all or nothing

Being my black shoes for my blue eyes you would have seen

What I could have been

Men jeg er veldig fantasifull i mine tanker om hvordan jeg tror lyrikken er da, så jeg tror masse av dette er feil. Jeg finner til og med på egne ord! :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg prøvde å google det jeg hørte/tolka av teksten, men ser nå jeg hørte litt feil :lol: Jeg trodde hun sang: I want it all on my feet. Klarer ikke finne ut hvilken sang det er dessverre, og det irriterer meg. Nå ble jeg veldig nysgjerrig :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahahaha, du er nesten mer fantasifull enn meg :lol: For en dirty sang det hadde vært, æææsj!

Alle er blitt nysgjerrige! Jeg skal gi beskjed når jeg finner ut hva den heter. Jeg har hørt den to ganger på radioen, så jeg kan den ikke så bra. Begge gangen spilte de den på natten mens jeg kjørte på vei til jobb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 weeks later...

I går hørte jeg sangen igjen! :o

Den gikk på p5 klokken 22:12. Jeg filmet nesten hele sangen.

Jeg bestemte meg for å prøve å sende en mail til P5 og se om de kan hjelpe meg med å finne svaret, så nå venter jeg spent på svar fra dem. Hvis ikke så har jeg ihvertfall en video av nesten hele sangen å kose meg med :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du iPhone? Det finnes en sånn app å laste ned, som kjenner igjen sanger og kommer opp med låtnavn og artistnavn for deg. En kompis av mannen min har den appen, og han demonstrerte den når vi satt ute i hagen og hørte på radio. En sang på radiohøytaleren, han skrudde på den appen på iphonen sin og holdt den bort til høyttaleren på radioen, og vips så poppet navn på artist og sang opp i displayet på iphonen hans!

Skal sende han en tekstmelding og høre hva navnet på app'en var. Sha.... et eller annet?

Hvis du ikke har iphone selv, men kjenner noen som har, så kan de laste ned app'en for deg og sjekke med sin tlf.

REDIGERT;

fikk svar fra han som har den app'en, og den heter SHAZAM.

Verdt å sjekke ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...