Fillerya Skrevet 29. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 29. Juni 2012 Vurderer å skaffe meg en romaskin. Noen som har erfaring med de til hjemmebruk? De finnes i veldig mange forskjellige prisklasser og har ikke trenkt å bruke en formue. Dessverre er det veldig få brukte på finn. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Artemis Skrevet 29. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 29. Juni 2012 Jeg kan anbefale concept 2. Ikke noe annet duger. Dessverre er de ikke spesielt billige... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 30. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 30. Juni 2012 Concept-maskinene er bra, kjøper du en av dem skal det godt gjøres å bli misfornøyd! Har faktisk aldri prøvd noe annet enn en Concept-maskin, så kan ikke hjelpe til med så mye annet enn å skryte av dem, beklager. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fillerya Skrevet 30. Juni 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 30. Juni 2012 De var ganske mye dyrere enn hva jeg hadde tenkt til å bruke Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 30. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 30. Juni 2012 Jeg ville sett på bruktsider som finn.no, se om du finner noen som er i ditt prisområde og som du syns ser gode ut, og så google reviews av den modellen . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
edlitam Skrevet 1. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 1. Juli 2012 http://www.concept2.no/romaskiner-1/model-e.html den har jeg, og er veldig fornøyd. Jeg har drevet med roing på vann også og på roklubben der hadde vi bare de maskinene. Pappa bruker den mye, han har blant annet sølv i vm for brann og politimenn og bruker den ukentlig. Han er iallefall storfornøyd også. Prisen er jo deretter Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts