Gå til innhold
Hundesonen.no

23 stemmer

1. 1.

• Hvit
      12
    • Blå
      11

Recommended Posts

Skrevet

Heisann! Jeg skal ha meg ny tlf nå, skal kjøpe Samsung Galaxy S3, men vet ikke hvilken farge jeg vil ha den i.

Her er argumentene mine:

For hvit:

- Ser renere ut, fettmerker synes ikke like lett

- Ser bedre ut med de sikkert 1000 andre dekslene jeg har sett som jeg vil ha (kommer til å kjøpe noen deksler, så jeg kan bytte på)

- Kanskje mer moderne?? :S

- Blå ser litt lilla ut, misliker lilla... Heller derfor mot hvit

For blå:

- Mørk farge gjør det enklere å se skjermen

- Mørk farge går lettere "i ett" med svart (skal ha svart deksel først tenker jeg)

- Er ikke wannabe Apple :P

Her kan dere se på og sammenlikne de to fargene :)

Guest Yellow
Skrevet

Hehe, selv en guttejente? :innocent:

Haha, ja, såklart! :D Hvitt er bare stilrent og pent, synes jeg, men til en mann kunne kanskje blått/sort passet bedre.

Skrevet

blå blå blå blå blå blå blå blå blå blå

bestilte istad :whistle:

Har holdt i den hvite og egentlig vil jeg bare si uck :x synd blå ble så forsinket men riktig av samsung å holde tilbake da det var en nyanse blå feil på første batch :aww:

Skrevet

blå blå blå blå blå blå blå blå blå blå

bestilte istad :whistle:

Har holdt i den hvite og egentlig vil jeg bare si uck :x synd blå ble så forsinket men riktig av samsung å holde tilbake da det var en nyanse blå feil på første batch :aww:

Den nyansa feil, er det den lyse stripa på siden eller skal den være sånn? For så på den på Elkjøp istad, de sa den hadde noe fargeproblemer, men vet ikke om den jeg så var riktig eller ikke.

Skrevet

BLÅ!

Kvit blir bære møkkete! ;)

Det har jeg også tenkt på, men det er jo en mobil, ikke en genser, og jeg skal jo ha deksel på så blir ingen riper bakpå. Blir den så skitten da? :S

Skrevet

Det har jeg også tenkt på, men det er jo en mobil, ikke en genser, og jeg skal jo ha deksel på så blir ingen riper bakpå. Blir den så skitten da? :S

hehe aner itte! :P

Kvitt blir for fint for meg ihvertfall så jeg hadde gått for blå! :)

Skrevet

Den nyansa feil, er det den lyse stripa på siden eller skal den være sånn? For så på den på Elkjøp istad, de sa den hadde noe fargeproblemer, men vet ikke om den jeg så var riktig eller ikke.

De som var feil ble aldri sendt noe sted. De som var feil farge blir aldri solgt, derfor blå ble utsatt en mnds tid.

Skrevet

Nå tror jeg sannelig jeg har bestemt meg, dere :D Valgte blå, og den skal bestilles imorgen :) Fant ut at blå rett og slett er mer meg, har alltid vært guttejente, og foretrekker mørke farger ^^ Bestemte meg også for at jeg gir blanke i om dekslene jeg vil ha muligens ikke heelt matcher blåfargen, jeg kjøper den mobilen og de dekslene jeg vil ha, matche hva det matche vil :lol: Så nå er det rett på eBay og velge ut et par pene deksler og finne skjermbeskytter, og imorra bestiller jeg telefonen min! :frantics::phone:

Tusen takk til dere som hjalp meg finne ut av dette, skal ikke være lett vett! :P

Skrevet

Nå tror jeg sannelig jeg har bestemt meg, dere :D Valgte blå, og den skal bestilles imorgen :) Fant ut at blå rett og slett er mer meg, har alltid vært guttejente, og foretrekker mørke farger ^^ Bestemte meg også for at jeg gir blanke i om dekslene jeg vil ha muligens ikke heelt matcher blåfargen, jeg kjøper den mobilen og de dekslene jeg vil ha, matche hva det matche vil :lol: Så nå er det rett på eBay og velge ut et par pene deksler og finne skjermbeskytter, og imorra bestiller jeg telefonen min! :frantics::phone:

Tusen takk til dere som hjalp meg finne ut av dette, skal ikke være lett vett! :P

hvor bestiller du ifra btw? :D

Endte hos telenor.no pga ekstremt god tilbud på pris kontra telehuset/telekoisken ol. kjøpte med abonnementet jeg har fra før og er fornøyd med da. så jeg slapp å bli så blakk :lol:

Skrevet

hvor bestiller du ifra btw? :D

Endte hos telenor.no pga ekstremt god tilbud på pris kontra telehuset/telekoisken ol. kjøpte med abonnementet jeg har fra før og er fornøyd med da. så jeg slapp å bli så blakk :lol:

Bestiller fra Tele2.no :) Har allerede abonnement derfra, det har desverre gått ut på dato, så de selger det ikke lenger på nye mobiler, men fant et som var veldig lignende og dekker bruket mitt ^^ Var billigere enn det meste jeg fant også så :D

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Hei! Jeg (dame 23) og samboeren min (29) vurderer å gå til anskaffelse av en hund. Jeg er ganske turglad av meg og driver med friluftsliv som hobby (hengekøyeturer, fjellturer, teltturer, fisketurer osv.) samboeren min er mer hjemmekjær og liker å ta det mer med ro, det gjør også jeg i perioder. Pga. en kronisk sykdom kan hverdagen min være uforutsigbar, men så lenge jeg holder meg i aktivitet og med måte så pleier det å gå greit. Vi ser etter en hund som kan være med på alt. Alt fra familiebesøk til fisketurer til ferier med bobil og hele pakka. Vi ser etter en følgesvenn rett og slett, som ikke skal sitte alene hjemme hele dagen, men som kan inkluderes i våres hverdag. Vi bor ganske landlig og selv om leiligheten vår ikke er så stor, vurderer vi golden retriever som rase. Vi trenger en hund som kan være aktiv, men også tåler ett par dager på sofaen. Vi ser etter noe allsidig, en rase som er litt morsom og rampete, men også lett kan trenes og formes slik vi ønsker. Det er så utrolig mye å velge mellom og det er så mange raser jeg kunne tenkt meg. Jeg er oppvokst med støvere og jeg og min mor skaffet oss husky når jeg var 17, hun har vært min følgesvenn i så mange år allerede. Men nå har jeg lyst på en hund jeg kan forme litt mer slik jeg vil. Jeg er åpen for tips til hunderase som kunne passet annet enn en golden retriever også! Det viktigste for meg er at det er en rase som vi har kapasitet til å ha, slik at vi får en godt balansert hund som får behovene sine møtt. 
    • Hei! Jeg er ei jente på 23 år. Jeg og min samboer planlegger å flytte hjem igjen til bygda jeg opprinnelig kommer fra. Det er veldig landlig og utrolig fine fjell og skogsturer. Jeg er selv et friluftsmenneske og elsker alt av hengekøyeturer, teltturer, fisketurer og fjellturer. Samboeren min kommer til å være i jobb når vi flytter hjem og jeg skal starte lærerutdanningen min over nett. Vi har derfor snakket om å kanskje skaffe oss en valp til høsten. Vi har særlig sett på golden retriever som et alternativ for oss. Jeg kommer til å få hjemme og kunne ærlig trengt de rutinene som kommer med å ha valp. Samboeren min har ikke hatt egen hund før, men jeg er vokst opp med hund (Schiller støver, finsk støver, mops, malteser, sibirsk husky) jeg har selv vært med på å oppdra disse hundene (særlig huskyen da jeg var litt eldre når vi fikk henne) men sammen med familie. Jeg synes det er vanskelig å skulle vente på riktig timing. Jeg er selv i arbeid akuratt nå og sparer aktivt for å kunne ha råd til en hund i fremtiden. Vil jo såklart ikke gå til anskaffelse av en valp uten å ha nok oppsparte midler til forsikring og uforutsette avgifter. Vi har allerede en katt fra før som har astma som trenger oppfølging og behandling. Det er ikke slik at vi drar så mye på ferier, og om vi gjør det så har det vært hjem til bygda eller på Norgesferie, og da er pus med (han ble vandt til med reising fra ung alder), og det skulle hunden også fått være. Men er det riktig tidspunkt? Det er dette jeg sliter litt med å bestemme. Hvor lenge skal vi vente før vi evt anskaffer oss hund? Bare vet vi når det er tid for ett nytt familiemedlem? Jeg har egentlig allerede ventet tålmodig i 4 år, men det har aldri vært den rette tiden for ett så stort ansvar. 
    • Er det SÅ lett for dem å bytte ut en kjøper da? Som de forhåpentligvis har hatt et par møter med, snakket med og "godkjent"?   De kan faktisk heller ikke bare trekke kjøpet der og da, isåfall kan du anmelde dem for svindel. I motsetning til en del andre lovbrudd i "hundebransjen" mistenker jeg at det også vil bli tatt mer på alvor siden det er et økonomisk lovbrudd og ikke dyrevelferdsmessig.
    • Beklager først innlegg, trolig en hang up. Ja vet det er avtalebrudd, men oppdrettere har mye makt. Har selv vært ute for det selv. Og kjøpte valp derfra. Prisen sto der, og jeg bare nevnte at det var en høyere pris en retrieverklubben hadde. Fikk da beskjed om at ho hadde masse på venteliste så jeg fikk betale eller miste valpen... 
    • Har ikke vært borti det selv personlig, men har hørt om andre som har det; og som da har betalt 'ekstra'. Dette har vært blandingsrase i tillegg.   Men som Simira skriver, avtalebrudd ja.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...