Ane Skrevet 26. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 26. Juni 2012 Tenkte å kjøpe inn apportbukk, metallapport, rutebånd, og neseprøver. Noe annet jeg glemmer? Jeg har (høye)kjegler. Skulle jo ha hatt hinder, men finnes det noe sted litt billig? Og da lurer jeg på hvor jeg kan få kjøpt disse tingene på samme sted på nett til en rimelig pris? Og hvilken vekt på apportbukken må man ha? Hvordan er reglene på slikt? Jeg mener det er 400g, men er det mindre for mindre raser. som for eksempel papillon? Om andre lurer på noe om LP-utstyr, er det selvfølgelig bare til å spørre i tråden! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
minstemann Skrevet 26. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 26. Juni 2012 jeg har en apportbukk som veier 150 gram som jeg bruker til min papillon, og vanligvis når vi har vært ute og konkurrert så har de den str. tilgjengelig, en sjelden gang har vi vært nødt til å velge en større apport fordi de ikke har hatt små. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ane Skrevet 26. Juni 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 26. Juni 2012 jeg har en apportbukk som veier 150 gram som jeg bruker til min papillon, og vanligvis når vi har vært ute og konkurrert så har de den str. tilgjengelig, en sjelden gang har vi vært nødt til å velge en større apport fordi de ikke har hatt små. Får man velge hvilken vekt man vil ha uansett størrelse på hunden? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shira Skrevet 28. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 28. Juni 2012 jeg lurer på hvilken vekt, en voksen Dobermann må ha på appoertbukk??? har ikke hatt å stor hund før Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borderen Skrevet 28. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 28. Juni 2012 Får man velge hvilken vekt man vil ha uansett størrelse på hunden? Det er helt valgfritt. Det er ofte 3 ulike størrelser tilgjenglig. Selv bruker jeg veldig små apportbukker (ca 200g), men trener med alt fra bittesmå til giga-apporter. 400g er vel de vanligste apportene bc-folk bruker, da det er mediumstørrelsen. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grim Skrevet 28. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 28. Juni 2012 (endret) Hinderet er vel ganske dyrt? Kjøpte bare et billig ag hinder jeg. Plastikfantastic. Ikke noe problem å overføre øvelsen til andre type hindere for oss hvertfall. Edit: og Canis er jo en muliget. Vet ikke om det er så store forskjeller på pris jeg? Endret 28. Juni 2012 av Grim Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 28. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 28. Juni 2012 Lp hinder koster fort en tusenlapp uavhengig av hvor. Bruker foreløpig plastikk hinderet fra rusta i sverige som kosta en hundrelapp elns. Bygge eget lp hinder burde ikke være for mye styr om man har plank ol liggende da :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts