rara Skrevet 24. Juni 2012 Rapporter Skrevet 24. Juni 2012 Hei! Om en måned får vi en liten mops og har en klassisk problemstilling... - Hva skal hun hete? Har tenkt på Alma, Fia og Vilma. Liker egentlig alle, men vanskelig å lande på noe. Noen innspill? ☺ Siter
mokken Skrevet 24. Juni 2012 Rapporter Skrevet 24. Juni 2012 Hei! Om en måned får vi en liten mops og har en klassisk problemstilling... - Hva skal hun hete? Har tenkt på Alma, Fia og Vilma. Liker egentlig alle, men vanskelig å lande på noe. Noen innspill? ☺ Vilma! Siter
Mollymor Skrevet 24. Juni 2012 Rapporter Skrevet 24. Juni 2012 Datteren min sier Alma!!! (utropstegnene er hennes) Det var egentlig det hun ville at Molly skulle hete, men sønnen min var ikke enig... Siter
HKB Skrevet 24. Juni 2012 Rapporter Skrevet 24. Juni 2012 Vilma! Passer godt til et deilig mopsefjes Siter
Mari Skrevet 24. Juni 2012 Rapporter Skrevet 24. Juni 2012 Ågot. Engelske bulldogdamer og fisefine mopsedrops bør ha pensjonistnavn. Siter
Guest Yellow Skrevet 24. Juni 2012 Rapporter Skrevet 24. Juni 2012 Ville ikke valgt noen av navnene du alt har kommet på, om du ikke er sikker på dem. Pugsie, eller Mopsie istedetfor "Topsie". Snorkfrøken (Fra "Mummitrollet"), Barbie (litt ironisk), Berta. Siter
Synnikken Skrevet 24. Juni 2012 Rapporter Skrevet 24. Juni 2012 Alma er taken! Neida! Alle er fine navn, sidne jeg alt forbinder Alma med en av våre stemmer jeg for Vilma! Siter
L.M. Skrevet 25. Juni 2012 Rapporter Skrevet 25. Juni 2012 Likte Alma godt jeg Synes også Uselma og Milly er fine navn Siter
rara Skrevet 25. Juni 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 25. Juni 2012 Takk for svarene :-) Greit å få sjekket at navnene er greie hundenavn også. Vil helst ikke gi henne navn som er for nærliggende å bruke på mennesker. Men kanskje det blir Vilma, da.. Siter
Puttiva Skrevet 25. Juni 2012 Rapporter Skrevet 25. Juni 2012 Wilma! (med dobbelt-v. Viktig viktig!) Siter
Recommended Posts