Carro92 Skrevet 20. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 20. Juni 2012 Noen som vet hvor jeg får kjøpt bare selen? mistenker at den kanskje kan passe min whippetsnuppe http://www.canis.no/nettbutikk/omtale.php?id=TT64_var Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hermes Skrevet 20. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 20. Juni 2012 Jeg har linen, som jeg kjøpte for seg i hvert fall. Kjøpte gjennom eBay. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Meg Skrevet 20. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 20. Juni 2012 men.. polstra på ryggen og ikke foran?? hva skal det være godt for?? den selen så ikke videre behagelig ut om hunden skal jobbe litt med den på. Kul design, ja. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carro92 Skrevet 20. Juni 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 20. Juni 2012 syns den så ganske polstra ut over det hele jeg? :S Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Meg Skrevet 20. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 20. Juni 2012 mest på ryggen... den burde være mest polstra foran. og uten den ringen. Men for hunder som ikke trekker er det ingen fare. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djervekvinnen Skrevet 20. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 20. Juni 2012 Den ligner på web master harness. Jeg er meget fornøyd med den til Nitro. Faktisk den selen som passer hans kropp best. Den former seg rundt kroppen hans, og det er bra for en smal, tynn kropp. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carro92 Skrevet 20. Juni 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 20. Juni 2012 mest på ryggen... den burde være mest polstra foran. og uten den ringen. Men for hunder som ikke trekker er det ingen fare. blæh! jeg som trodde jeg hadde funnet noe.. :/ men da får jeg prøve å sende nok en mail til seleverkstedet da.. nesten så jeg får lyst til å bytte rase bare pga seleproblemer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 21. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 21. Juni 2012 blæh! jeg som trodde jeg hadde funnet noe.. :/ men da får jeg prøve å sende nok en mail til seleverkstedet da.. nesten så jeg får lyst til å bytte rase bare pga seleproblemer Funker ikke Non-Stop? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carro92 Skrevet 21. Juni 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 21. Juni 2012 Funker ikke Non-Stop? nei, blir for stort rundt halsen og stroppene rundt kroppen blir for slakke Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Meg Skrevet 21. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 21. Juni 2012 Men! trekker hunden hardt og mye da? hvis ikke, så kan det funke med den selen. Jeg har bare en innebygget skepsis til "fancy" seler som ser ut til å være mer rettet mot øyet (til eier) enn hunden, men om hunden ikke skal trekke mye og hardt- så prøv? Den ringen foran på brystet ser jo ikke alt for behagelig ut, men igjen, det kommer an på hvor mye hunden trekker. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carro92 Skrevet 21. Juni 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 21. Juni 2012 Men! trekker hunden hardt og mye da? hvis ikke, så kan det funke med den selen. Jeg har bare en innebygget skepsis til "fancy" seler som ser ut til å være mer rettet mot øyet (til eier) enn hunden, men om hunden ikke skal trekke mye og hardt- så prøv? Den ringen foran på brystet ser jo ikke alt for behagelig ut, men igjen, det kommer an på hvor mye hunden trekker. Anastasia elsker å legge seg i selen og dra foreløpig bare meg igjennom skæven, men har kjøpt kickbike som ho skal begynne å trekke nå, og jeg foretrekker jo da å ha noe som ikke blir noen skader av liksom Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aslan Skrevet 21. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 21. Juni 2012 Prøvd å kontakte Troll? De har seler som ser temmelig greie ut, og jeg mener å ha hørt at de kan sy til om ikke standardstørrelsene passer. Samme med Bjorkis fra Sverige Som Meg er jeg også litt skeptisk til den selen, ser veldig superduperfancy ut, men jeg har ikke vært imponert når jeg har sett på den irl. Dog, har ikke prøvd den på noen hund, da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hermes Skrevet 21. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 21. Juni 2012 Spør Thomas Klokkerhaug i LC Norge om tips, han er veldig aktiv med sine whippeter (ski, sykkel, etc.) og ser ut til å ha gode seler på de: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carro92 Skrevet 21. Juni 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 21. Juni 2012 Prøvd å kontakte Troll? De har seler som ser temmelig greie ut, og jeg mener å ha hørt at de kan sy til om ikke standardstørrelsene passer. Samme med Bjorkis fra Sverige Som Meg er jeg også litt skeptisk til den selen, ser veldig superduperfancy ut, men jeg har ikke vært imponert når jeg har sett på den irl. Dog, har ikke prøvd den på noen hund, da. skjønner jeg kan prøve å høre med de Spør Thomas Klokkerhaug i LC Norge om tips, han er veldig aktiv med sine whippeter (ski, sykkel, etc.) og ser ut til å ha gode seler på de: På filmene ser det ut som om han har bare vanlig sånn brystsele, altså ikke en trekksele? Men kan høre med han ja Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hermes Skrevet 21. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 21. Juni 2012 Jeg tror han bruker litt forskjellige seler på de, noen av de er trekkseler ser det ut som. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 22. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 22. Juni 2012 nei, blir for stort rundt halsen og stroppene rundt kroppen blir for slakke har du prøvd denne fra Manmat? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turb Skrevet 23. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 23. Juni 2012 De her syr myndeseler etter mål, kanskje det kan väre noe? https://www.facebook.com/pages/sighthound-design-by-JECKA/126506924060163 http://hem.passagen.se/jeckson/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hermes Skrevet 23. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 23. Juni 2012 De her syr myndeseler etter mål, kanskje det kan väre noe? https://www.facebook...24060163<br />http://hem.passagen.se/jeckson/ Ingen av de er skikkelige trekkseler, men jeg har en som ligner på "walking harness" som er god til nettopp walking Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carro92 Skrevet 23. Juni 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 23. Juni 2012 har du prøvd dennefra Manmat? nei, noen som vet om det er en bra trekksele? Jeg har titta litt rundt, og kom over denne regulerbare trekkselen, kan den være noe? http://www.seleverkstedet.no/images/bilder%202008/Trekk%20reg.JPG Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts