Gå til innhold
Hundesonen.no

Recommended Posts

Skrevet

Forrige utstilling ble min sorte dressbukse ødelagt i sømmene :) Men det skal tydeligvis ikke være så enkelt å finne dressbukse på nett? Noen som har gode linker?

Sort enkel dressbukse, utforming har ikke sååå mye å si :) ikke kjempedyr og behagelig...

Skrevet

Sparkjøp? Billige "dressbukser" med strikk i livet. Om det ikke er "ordentlig" dressbukse du skal ha.

Menneh... sort dressbukse på sort/hvit hund? Blir ikke det bare både kræsj og fullt av hvit pels? :P

Skrevet

Sparkjøp? Billige "dressbukser" med strikk i livet. Om det ikke er "ordentlig" dressbukse du skal ha.

Menneh... sort dressbukse på sort/hvit hund? Blir ikke det bare både kræsj og fullt av hvit pels? :P

jeg har allerede sort dressjakke og vest da :P hehe! Jeg skal kjøpe meg grå dress senere, men sort dress og hvit hund er jo bra for å vise frem hunden ;) Så har man klesrulle for å bli kvitt hårene...

Vi har ikke sparkjøp? har de nettbutikk? :)

Skrevet

Pass på at du treffer riktig sort farge da, sort er ikke alltid likt.. Hilsen hun som jobber i klessbutikk hvor de seler sorte drakter og kunder har kjøpt alt nytt fordi sort fargene krasjet :P