Bananen Skrevet 14. Juni 2012 Rapporter Skrevet 14. Juni 2012 Kamar kommer for å tigge godbit. Favorittleka over alle leker. En ødelagt tennissak. Førstemann til mølla, som regel vinner Pøbel. Men det hender vi er greie med Kamar og gir den til ham, og later som om vi kaster den til Pøbel, så Pøbel går sin vei, men Pøbel er ikke dum, og oppdager det raskt. Kamar vet at Pøbel har sett ham jmf. uttrykket. Min, sa Pøbel! Kamar innehar stil. Chomp!, sa Kamar. DØH!, sa Pøbel. Innmari sjeldent Pøbel sier noe når Kamar er ufin med ham, men han er så flink og god. En labb er nok, så skjønner Kamaren det. Lykken er å apportere en ødelagt tennissak! Kamar kommer i full fart for godbit. De er nå søte! 8 Siter
Guest janson Skrevet 14. Juni 2012 Rapporter Skrevet 14. Juni 2012 Så flotte de er med de nye minx-båndene! Siter
Artemis Skrevet 14. Juni 2012 Rapporter Skrevet 14. Juni 2012 Fine gutter! Synes at Kamar har fått et mer voksent preg over seg nå. 2 Siter
borderen Skrevet 16. Juni 2012 Rapporter Skrevet 16. Juni 2012 Er det bare min skjerm som gir de bildene et voldsomt grønnskjær? Fine bilder uansett Det er en skikkelig herlig gjeng! Siter
Bananen Skrevet 16. Juni 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 16. Juni 2012 Er det bare min skjerm som gir de bildene et voldsomt grønnskjær? Fine bilder uansett Det er en skikkelig herlig gjeng! Ja, ser sånn ut, men ikke så ekstremt på ipaden. Vet ikke heeelt hva det kommer av. Slitent kamera, tror jeg. Hihi. Siter
Yodel Skrevet 19. Juni 2012 Rapporter Skrevet 19. Juni 2012 Bildene ser veldig fine ut på min skjerm altså Nydelige gutta! 1 Siter
Anette Skrevet 29. Juni 2012 Rapporter Skrevet 29. Juni 2012 Ja, ser sånn ut, men ikke så ekstremt på ipaden. Vet ikke heeelt hva det kommer av. Slitent kamera, tror jeg. Hihi. på min kalibrerte skjerm (med fancy ting som gjør at fargene blir 100% riktige) ser det ok ut, på min andre skjerm som er random satt opp er de litt grønne. Fine hundene 1 Siter
MegaMarie Skrevet 29. Juni 2012 Rapporter Skrevet 29. Juni 2012 Fin hage, fine bilder, og fine hunder 1 Siter
Recommended Posts