Martine Skrevet 11. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Juni 2012 Hei! I sommer skal vi være mye hjemme, eller bare dra på hytta/til huset i Sverige. Derfor er det mulig vi kan passe hunder litt i helger, og de tre siste ukene i juli. Krav til hunden er at den må være grei mot barn, og andre hunder (tispe). Har en hannhund som ikke er så veldig glad i andre hannhunder, men han er hos foreldrene mine innimellom uansett Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wednesday Skrevet 11. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Juni 2012 Åå... jeg vurderer litt fram og tilbake om jeg kunne trengt litt avlastning i noen uker... Men så har jeg den dumme tispa som hater alle andre tisper Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martine Skrevet 11. Juni 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 11. Juni 2012 Hater, som i å fly på? Eller bare si i fra at hun hater? Akita har veldig godt språk, og går fint sammen med alle andre hunder, egentlig. Har aldri opplevd at hun har vært sint på andre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wednesday Skrevet 11. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Juni 2012 Hun kan finne på å fly på, tror jeg. Så hadde nok bare vært stress å plassere henne i et hus sammen med en annen voksen tispe. Kunne sikkert gått seg til etterhvert, men det blir som sagt bare stress Men synd. For jeg kunne trengt å få dem vekk litt... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martine Skrevet 11. Juni 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 11. Juni 2012 Ja, da blir det nok stress. Spesielt når de ikke kjenner hverandre fra før av! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 11. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Juni 2012 Hvor bor du? Jeg er på tlf og ser ikke bodsted nemlig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martine Skrevet 11. Juni 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 11. Juni 2012 Oslo Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 11. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Juni 2012 Hvor store hunder klarer du å passe? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnnChristin Skrevet 11. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Juni 2012 Du får dumpe Joshi her da Linn Også dytter du Tuf videre =D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martine Skrevet 11. Juni 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 11. Juni 2012 Så lenge vi er på hytta går egentlig alt, så lenge den kan leke med Akita, så da går det sikkert fint med tesh har egen øy, så hundene kan være løse hele tiden Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wednesday Skrevet 16. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 16. Juni 2012 Du får dumpe Joshi her da Linn Også dytter du Tuf videre =D Ja, jo... Hadde du orka det en ukes tid da? Men jeg vet ikke helt ennå, det sitter langt inne å sende dem vekk 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnnChristin Skrevet 16. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 16. Juni 2012 Ja, jo... Hadde du orka det en ukes tid da? Men jeg vet ikke helt ennå, det sitter langt inne å sende dem vekk Joshi gjorde jo ingenting av seg hu! Et par glefs om Terho prøvde seg, også var det fred og ro resten av tiden! Eneste bråket som var her var hvis Terho erta Joshi (fordi hu virka litt leken, og da erter han opp hu) også syntes Tuf at det, det var kjempeteit det! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts