Guest Lilli22 Skrevet 7. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 7. Juni 2012 Visste ikke helt hvor denne passet... Kjedelig å plukke opp etter hunden din? Da må jo denne være noe for deg. =) Info om the shapoopie under. http://www.theshapoopie.com/ Liten presentasjon av produktet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
madam mim Skrevet 7. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 7. Juni 2012 Visste ikke helt hvor denne passet... Kjedelig å plukke opp etter hunden din? Da må jo denne være noe for deg. =) Info om the shapoopie under. http://www.theshapoopie.com/ Liten presentasjon av produktet. Hva blir det neste? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SaraS Skrevet 7. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 7. Juni 2012 Gotta have it! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MaritaS Skrevet 7. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 7. Juni 2012 Haha, før jeg trykket inn her trudde jeg det var snakk om enda ett fancy "rase"navn på en blandingshund 6 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aslan Skrevet 7. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 7. Juni 2012 Haha, før jeg trykket inn her trudde jeg det var snakk om enda ett fancy "rase"navn på en blandingshund Vi er to Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest lijenta Skrevet 7. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 7. Juni 2012 Fikk ikke med meg men kom den i flere størrelser St. Bernard og Shiperke trenger da ikke samme størrelse . Morsom sak Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Yellow Skrevet 7. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 7. Juni 2012 Den, blant mange andre dingser har jeg tidligere sett i programmet "Your pet wants this" på Animal planet. Alt fra vaskbare pelstatoveringer, toalett utendørs (som spyler ned), bleier til papegøyer osv. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 8. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 8. Juni 2012 craptastic! Hva med hunder som bæsjer 3-4 ganger på en tur? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 8. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 8. Juni 2012 craptastic! Hva med hunder som bæsjer 3-4 ganger på en tur? Den kommer jo med utskiftbar inni den? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MaritaS Skrevet 8. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 8. Juni 2012 Den kommer jo med utskiftbar inni den? Da synes jeg den klipa som man trer en pose over og fisker opp dritten virker mye bedre.. mindre plass tar den også Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aslan Skrevet 8. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 8. Juni 2012 Hva om bikkja har diare, eller driter mer enn det er plass til? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Yellow Skrevet 8. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 8. Juni 2012 craptastic! Hva med hunder som bæsjer 3-4 ganger på en tur? Burde man vurdere å bytte fôr? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 8. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 8. Juni 2012 Burde man vurdere å bytte fôr? neida, selv på vom vil amiga helst slippe en ert 3-4 ganger Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Yellow Skrevet 8. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 8. Juni 2012 neida, selv på vom vil amiga helst slippe en ert 3-4 ganger Haha, men da er det iallefall ikke store mengdene som kommer for hver gang. Her gør ikke hunden alltid fra seg daglig en gang, men oftest 1 gang pr. dag, men ikke uvanlig at et går en dag mellom hver gang. Og enda kommer det fryktelig lite ut. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rotaflor Skrevet 8. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 8. Juni 2012 Hmm, noen burde lage en "poopie" som kan festes på hunden i kløv. Fortrinnsvis med en robotarmer som går ut fra sidene og danner en skål under hunden. Men sensor! Og bæsjeposemagasin! Og farstriper! 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MaritaS Skrevet 8. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 8. Juni 2012 Hmm, noen burde lage en "poopie" som kan festes på hunden i kløv. Fortrinnsvis med en robotarmer som går ut fra sidene og danner en skål under hunden. Men sensor! Og bæsjeposemagasin! Og farstriper! Om du slenger på en forbrenningsmaskin som på et øyeblikk får bajsen til å forsvinne slik at man slipper å håndtere avføringa når man kommer hjem, så kjøper jeg den! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 8. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 8. Juni 2012 Haha, men da er det iallefall ikke store mengdene som kommer for hver gang. Her gør ikke hunden alltid fra seg daglig en gang, men oftest 1 gang pr. dag, men ikke uvanlig at et går en dag mellom hver gang. Og enda kommer det fryktelig lite ut. Nope! Antal bæsj er det samme, uansett fôr :-) Men mengden er ulik da. På dalmatiner fra RC og vom og hundemat er det relativt små mengder, men samme antall. 2-4 (5!) ganger om dagen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts