Daracia Skrevet 7. Juni 2012 Rapporter Skrevet 7. Juni 2012 Noen som driver/har erfaring med Mittelspitz til agility? Og evt. om dere har noe spesielt å si om rasen Siter
Papillon Skrevet 7. Juni 2012 Rapporter Skrevet 7. Juni 2012 http://www.facebook.com/#!/ForeverFurry Siter
Daracia Skrevet 7. Juni 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 7. Juni 2012 Er ute etter personlige meninger og opplevelser Siter
Daracia Skrevet 7. Juni 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 7. Juni 2012 http://www.facebook....#!/ForeverFurry Kjempehærlig fb side ! 1 Siter
Castella Skrevet 7. Juni 2012 Rapporter Skrevet 7. Juni 2012 Mittelen er godt egnet! er mange av dem i ag. Siter
Daracia Skrevet 7. Juni 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 7. Juni 2012 Ja, det er jeg klar over, men vil høre personlige meninger, fra folk som driver med mit. i agility, hvordan de føler og syntes det går Både positivt og negativt. <3 Siter
Maria Skrevet 7. Juni 2012 Rapporter Skrevet 7. Juni 2012 Den eneste jeg har sett av mittels i agility digget det, men var treeeeig. Men aner ikke om det er vanlig eller bare den hunden altså. Lettlært, temperamentsfull og morsom hund da. Og ganske mye lyd Siter
Daracia Skrevet 8. Juni 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 8. Juni 2012 Hva med Kleinspitz da? Noen som har det, og bruker dem i agility? Siter
Papillon Skrevet 8. Juni 2012 Rapporter Skrevet 8. Juni 2012 Trener sammen med "team forever furry" og de hundene går veldig bra iallefall Synes mittelspitzen er den raskeste, den er helt råå! Jeg ville tatt kontakt med dem jeg og spurt litt ang rasen! Siter
mokken Skrevet 8. Juni 2012 Rapporter Skrevet 8. Juni 2012 Jeg har ikke vært på så mange stevner de siste årene, og har kun sett en hund på den tiden. Der var det ihverfall mye egenvilje og lite samarbeid med fører. Om hun er rasetypisk eller ei, det vet jeg ikke Siter
Daracia Skrevet 8. Juni 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 8. Juni 2012 takk for svar:D snuser også endel på kleinspitzen, kom gjerne med innspill og meninger Siter
Recommended Posts