Gå til innhold
Hundesonen.no

Fotball EM 2012- Hatets arena.


tm100021
 Share

Recommended Posts

Guest Kåre Lise

Kan ikke se fra utlandet :getlost: . Skulle gjerne hatt tilgang til NRK nettv her, de har jo så mye.

Se om du finner den på BBC? Panorama - Euro 2012 - Stadiums Of Hate
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor det blir sånn? Det er vel fordi det er svært menneskelig å sparke nedover når ting blir vanskelig, enten feilen ligger der eller ikke..

Jeg er forøvrig ikke så skremt av at folk mener det de gjør, det som er skremmende er at det sitter så mange og bare ser på at sånt skjer, uten å si i mot. UEFA har nulltoleranse for rasisme, men gjør de noe med at folk gjør nazihilsen på tribunene? Nei nei, de bare peker for å psyke ut motstanderen. At de flyr på en gruppe asiater som heier på samme lag som seg selv, er heller ikke rasistisk motivert, det er helt sikkert bare rein skjær uflaks..

Men en ting er sikkert. Nå i disse nedgangstider, så er jeg sjeleglad for at jeg er av europisk opprinnelse. Skal jeg bli slått ned og banka opp, så håper jeg da virkelig at det er for en bedre grunn enn at jeg ser ut som jeg gjør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man burde kanskje se litt på HVORFOR det blir sånn, og ikke bære av seg hvor forferdelig det er og spre hat. Just sayin'

At det kanskje finnes en årsak, betyr ikke at det finnes noen som helst unnskyldning. Hitler hadde gode grunner han også (iallefall for endel av det han gjorde) - det betyr ikke at det skal tolereres, forstås ihjel eller aksepteres på noe som helst grunnlag. Denne slags oppførsel er motbydelig og enda verre er det at UEFA lukker øynene. Dette er skrevet med forbehold om at jeg tolket utsagnet ditt riktig!

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...