Gjest Skrevet 5. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 5. Juni 2012 Jeg trenger DESPERAT ett nytt par støvler til tur i skogen og på fjellet. Jeg har lest en del positivt om dogwalker støvlene, men de er rådyre. Vurderer allikevel om jeg skal bruke pengene jeg fikk til bursdagen på ett par, men ville høre om noen her har personlige erfaringer med de? Er de verdt pengene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
madam mim Skrevet 5. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 5. Juni 2012 Absolutt gode støvler! Husk å impregnere dem jevnlig så holder de seg vanntette. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
:)Kine Skrevet 5. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 5. Juni 2012 Jeg er kjempefornøyd. De er verdt pengene! Men hvis du har dårlige ankler og skal gå med tung sekk, så er de nok ikke de beste. De gir grei støtte, men er ikke så stive som f.eks. jaktstøvler. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 5. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 5. Juni 2012 Syns også de er knall (har skoene da, eller sånn ankelhøye, ikke støvler). Kjøpte mine på NKK Lillestrøm. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 5. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 5. Juni 2012 Supert! Hvordan er størrelsen på de? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
madam mim Skrevet 5. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 5. Juni 2012 Supert! Hvordan er størrelsen på de? Ikke for å være useriøs ass, men det er normale str. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hermes Skrevet 5. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 5. Juni 2012 Ikke for å være useriøs ass, men det er normale str. Det er ikke unormalt at skostørrelser varierer noe mellom de forskjellige merkene, selv om det i teorien skal være universelt. Jeg skjønner ikke helt hvorfor kun Dogwalker sine sko vurderes? Det finnes da flust av gode turstøvler, og tar du en tur til XXL, Platou Sport eller lignende, kan du prøve mange forskjellige, så du finner en type som passer din fot og dine behov. Selv har jeg støvler fra trezeta, som jeg er veldig fornøyd med. De er litt tunge, og det er egentlig ikke nødvendig i dag. Du får tak i lettere fjellstøvler med like god støtte. Men jeg ville absolutt gått og prøvd mange forskjellige. Fjellstøvler er en dyr investering hvis du skal ha skikkelige sko, og da er det fordel å få prøvd skikkelig, gjerne med veiledning fra noen som har greie på føtter og sko. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 5. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 5. Juni 2012 Det er ikke unormalt at skostørrelser varierer noe mellom de forskjellige merkene, selv om det i teorien skal være universelt. Jeg skjønner ikke helt hvorfor kun Dogwalker sine sko vurderes? Det finnes da flust av gode turstøvler, og tar du en tur til XXL, Platou Sport eller lignende, kan du prøve mange forskjellige, så du finner en type som passer din fot og dine behov. Selv har jeg støvler fra trezeta, som jeg er veldig fornøyd med. De er litt tunge, og det er egentlig ikke nødvendig i dag. Du får tak i lettere fjellstøvler med like god støtte. Men jeg ville absolutt gått og prøvd mange forskjellige. Fjellstøvler er en dyr investering hvis du skal ha skikkelige sko, og da er det fordel å få prøvd skikkelig, gjerne med veiledning fra noen som har greie på føtter og sko. Takk for svar! Jeg har tre par her hjemme som jeg hater, mest fordi de er for tunge, så jeg var egentlig på jakt etter noe som var litt lettere. Har tenkt med en tur innom XXL denne uken for å kikke litt. Tråden her opprettet jeg mest fordi de ikke selges i butikk, og fordi jeg var nysgjerrig på de etter å ha hørt veeeldig mye positivt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hermes Skrevet 5. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 5. Juni 2012 Takk for svar! Jeg har tre par her hjemme som jeg hater, mest fordi de er for tunge, så jeg var egentlig på jakt etter noe som var litt lettere. Har tenkt med en tur innom XXL denne uken for å kikke litt. Tråden her opprettet jeg mest fordi de ikke selges i butikk, og fordi jeg var nysgjerrig på de etter å ha hørt veeeldig mye positivt. Jeg har selv to par, men skulle egentlig hatt et tredje par også. Nå har jeg fjellstøvler, som er tunge, og løpesko for terreng, som er veldig lette. Jeg skulle hatt noen lette hikingsko også, til dagsturer. Fjellstøvlene bruker jeg alltid når jeg går lengre turer og bærer tungt på ryggen. Men det er masse, gode, og lette sko der ute om dagen! Det er nesten ikke vits å ha disse gamle, tunge fjellstøvlene når man har de alternativene som er i dag. Du får lette sko med god støtte. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
madam mim Skrevet 5. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 5. Juni 2012 Det er ikke unormalt at skostørrelser varierer noe mellom de forskjellige merkene, selv om det i teorien skal være universelt. Neinei, jeg bare prøvde å uttrykke at DogWalker i mitt hode har "normale" str, men at jeg så at dette kunne virke som skikkelig useriøst svar. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Michellus Skrevet 5. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 5. Juni 2012 Jeg elsker mine dogwalker støvler! Bruker dem hele tiden Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 5. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 5. Juni 2012 Jeg elsker mine dogwalker støvler! Bruker dem hele tiden Takk! Kan nok tenkes det blir bestilt ett par her i kveld tenker jeg. Må bare bestemme meg for hvilke model jeg vil ha. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts