Raksha Skrevet 3. Juni 2012 Rapporter Skrevet 3. Juni 2012 Freya møter Snusern igjen: Smula, som ligner mer på et helt brød enn en Smule, fant noe artig: Det var kjærlighet ved første blikk fra Lupin: Lukter sååååå mye spennende her: Daaaame! hilsen Kasko "Hva gjør du, Kasko?" "Hva ER du?" Gutta er innmari fornøyd med damebesøk: Pene Kassemann! Smulemor likte Lukisen hun "Hva gjør du, Smula?" "leke daa!" "kom igjen da!" Kasko har litt stalkertendenser: Busted: "hva? jeg stalker da aldri?" Størrelse er ingen hindring: Artig å jakte på en lukis! Veldig artig! Tok deg! "Ædda bædda!" "veeent på meg!" Lykken er å løpe... Alle mot lukisen! 6 Siter
Raksha Skrevet 3. Juni 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 3. Juni 2012 Skeptisk basselusk: To små mot en stor! "Døh, trækk te dæ næsa!" Vakkersmule med høy i skjegget: Fjollejenter: Søskenkjærlighet? En Smule mot en Lus: Lurer på hva den Lusa finner på bakken som er så spennende: Stor Lus! En Freya på en Lus: En Smule på en Lus: "miiin leke!" "Døøø!" Freya kan også drepe leke: KampSmule: KampSnusere: Takk for besøket! 7 Siter
Guest lijenta Skrevet 3. Juni 2012 Rapporter Skrevet 3. Juni 2012 Fine bilder fra kaostrio og smulebarna det Siter
Evelzz Skrevet 3. Juni 2012 Rapporter Skrevet 3. Juni 2012 JIPPI, bilder jo Den trioen din er seriøst helt fantastisk, digger masse! Lukisen er bare til å spise opp ...og de to snuserdamene var absolutt passe søte de også Herlig gjeng! 1 Siter
Tøfflus Skrevet 3. Juni 2012 Rapporter Skrevet 3. Juni 2012 Åååå, så fine de er, deilig med en leke-stopp etter en utstillingshelg tenker jeg 1 Siter
Gjest Skrevet 3. Juni 2012 Rapporter Skrevet 3. Juni 2012 Endelig fikk gutta også være med! Kjempefine bilder. Siter
xxx12345 Skrevet 3. Juni 2012 Rapporter Skrevet 3. Juni 2012 Det var et kjempekoselig besøk! Så deilig at hundene kosa seg så godt sammen også Men jeg må bare får skryte litt av verdens fineste Freya - fy søren hun har imponert meg i helga! Hun har gått overens med alle - det gjorde hun ikke før Smula kom i hus. Hun har blitt så trivelig, mye tryggere på seg selv og andre hunder, og utviklet språket sitt masse Kan jeg stjæle bilder? 2 Siter
Raksha Skrevet 3. Juni 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 3. Juni 2012 Endelig fikk gutta også være med! Kjempefine bilder. Ja! tror de syntes det var digg å endelig få være med på moroa Det var et kjempekoselig besøk! Så deilig at hundene kosa seg så godt sammen også Men jeg må bare får skryte litt av verdens fineste Freya - fy søren hun har imponert meg i helga! Hun har gått overens med alle - det gjorde hun ikke før Smula kom i hus. Hun har blitt så trivelig, mye tryggere på seg selv og andre hunder, og utviklet språket sitt masse Kan jeg stjæle bilder? Enig, Freya har kommet seg utrolig siden sist hun var her. Blitt utrolig bra hun. Og Smula er jo bare Stjel i vei! Siter
SandyEyeCandy Skrevet 2. Juli 2012 Rapporter Skrevet 2. Juli 2012 Så utrolig fine de er sammen! Siter
Recommended Posts