Gå til innhold
Hundesonen.no

Noen som vil passe Varga fra søndag til fredag?


Malamuten
 Share

Recommended Posts

Litt kort varsel, men går vell an og prøve seg :P Jeg har en nødløsning, men det beste hadde vært om bare Kodak hadde blitt med dit. Så, noen som vil passe en litt uoppdragen, men snill malledame fra søndag formiddag til fredag kveld?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åhhh det hadde vært såå gøy..men bor nok litt langt unna....:/

Hadde vært spennende da siden samboeren min ønsker seg en malamute, han har en merkelig "visjon" av en giga stor malamute han vill kalle Tass som skal vandre frem og tilbake ved gjerdet her for å "skremme" naboer. :P Han vill jo att den skall være snill som ett lam, men se for deg en stor ulveaktig hund som står ved ett gjerde å brommer også roper eieren: "kom her du Tass" xD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun tar inn hunder stadig vekk både for- og uten fortjenelse, tror hun gjør det mest for moro skyld :) Hun har også eksamen på mandag (muntlig, tidlig på dagen), så hun har fri resten av den uka så vidt jeg vet :)

Om hun har lyst så skal ikke jeg være vanskelig. Kan du ikke høre med henne da? :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørs hva som er mye jobbing? Hun er jo vant til og være hjemme i 9 timer når jeg jobber så det er ikke noe problem. Forventer at folk flest skal på jobb til uka. Men om hun skal bort så må det gå an og skille hundene da så man er sikker på at det ikke blir noe bråk. To gjevngamle tisper trenger ikke og gå bra, selv om varga vertfall er ganske omgjengelig. Det eneste problemet hennes er viss hun er løs og leker så koker det litt og hun kan begynne og nappe når gjetingen slår inn, og det er det ikke alle som liker, forståelig nok ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun jobber natt på legevakta tirsdag - torsdag og på dagtid fra tirsdag - fredag jobber hun på legekontoret. Så hun snakket om at det ble bortimot en snartur hjemme på 2-3 timer for å lufte for å så løpe av gårde igjen, og det regnet hun med at kanskje ble litt kjedelig for hunden? Selv er lillebroren hennes til faren sin som skal komme nedover å lufte hunden hennes, men det turte hun ikke på hunder hun passet, så da ble det eventuelt å ta det selv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ja malamuter er herlige dyr, men han har jeg pass til. Han er ikke altid like trivelig nemlig så vil ha han til kjentfolk. Varga er en malinois tispe :)

Åjaaa :P

Malinois er kule også! :D:D

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hørtes litt mye ut ja, men ellers takk :)

Viss det ikke blir stress til deg med 3 hunder Tonje og evt felix da som er litt glad i varga :P Så er jeg ikke redd for og dra fra henne til deg vertfall. Det blir uken som kommer ja så fra søndag nå til fredag. Drar til oslo på kurs...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Snusmumrikk

Om hun kan være alene vanlige 8-timers arbeidsdager uten å bråke (jeg bor i en blokk det er ganske lytt) eller ødelegge noe, så kan hun sikkert være hos meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun bråker ikke noe her selv om hunden over oss har en tendens til og sitte og bjeffe, men jeg kan jo ikke garantere hvordan det er på en ny plass, hun har aldrig ødelagt noe heller...

Edit: om hun og ekko kan være sammen når du er borte på jobb så burde det ikke være noe problem over hode. Da er hun jo ikke alene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Snusmumrikk

Hun bråker ikke noe her selv om hunden over oss har en tendens til og sitte og bjeffe, men jeg kan jo ikke garantere hvordan det er på en ny plass, hun har aldrig ødelagt noe heller...

Edit: om hun og ekko kan være sammen når du er borte på jobb så burde det ikke være noe problem over hode. Da er hun jo ikke alene.

Da går det sikkert fint. Om de ikke finner på å herje alene, kan de godt være sammen. Kan se det an, hvis ikke får de en dør mellom seg :) Bare gi et pip om du vil jeg skal passe henne du.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Snusmumrikk

Oki, det avgjør dere :) Hun er ihvertfall velkommen hit. Jeg er på lydigheta på bruksstevnet i hele morra, så om du skal dra på dagen kan du jo komme bort på Dragvoll med henne. Hvis du drar på kvelden får du ringe eller sende en melding, så skal du få vite hvor jeg bor hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Snusmumrikk

Den er grei. Jeg drar nok i 12-1 tiden. Sier ifra i løpet av dagen jeg :)

Ok. Da er jeg sikkert ferdig med å kommandere, men er fortsatt på Dragvoll (der vi bruker å trene lydighet), så du må nok komme dit med henne. Ring når du vet du. Jeg putter inn ekstraburet i bilen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...