Elise Andersen Skrevet 1. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 1. Juni 2012 Endelig er ventetiden vår over, og valpen har kommet hjem.. Les gjerne om den på http://www.mintoller1.wordpress.com/ Jeg vil gjerne ha gode diskusjoner rundt valp og klikkertrening ) Det er fantastisk å ha hund i huset igjen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krelise Skrevet 1. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 1. Juni 2012 Grattis med valp, så nydelig Velkommen på forumet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elise Andersen Skrevet 1. Juni 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 1. Juni 2012 Grattis med valp, så nydelig Velkommen på forumet Takk Ja jeg har ikke vært på dette forumet før, og gleder meg til å utforske. virker veldig bra )) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Snusmumrikk Skrevet 1. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 1. Juni 2012 (endret) Takk Ja jeg har ikke vært på dette forumet før, og gleder meg til å utforske. virker veldig bra )) sletta, for det ble posta i feil tråd. Men velkommen! Søt valp Endret 1. Juni 2012 av Snusmumrikk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 1. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 1. Juni 2012 Velkommen Hvis du kikker litt rundt på forumet så finner du mange diskusjoner om treningsmetoder, oppdragelse osv. For å vise alle tråder kan det hende at du må endre filterinnstillingene i forumet, jeg tror den automatisk er satt til å vise kun siste 30 dager. Du får opp litt mer innhold om du tar "Vis alt" . 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elise Andersen Skrevet 1. Juni 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 1. Juni 2012 Takk for tips :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Strøssel Skrevet 10. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 10. Juni 2012 velkommen , peeeen valp! fineste rasen også Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 10. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 10. Juni 2012 Velkommen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts