Guest Gråtass Skrevet 31. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 31. Mai 2012 .. og trenger penger. Det gjør sikkert du også, så gå inn på linken slik at jeg får "hjelpestemmer" til å vinne 96509kr. Du kan vinne penger også. Takk! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 1. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 1. Juni 2012 Prøvde, men fikk ikke til? Prøvde å taste inn ditt bilnummer? Meg ikke forstå. jeg har ikke bil, mulig det er derfor det ikke gikk.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OlavEmil Skrevet 1. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 1. Juni 2012 Så teit å ha bilar med registreringsnummer 10360 og 30238... Er kanskje større sjanse for å vinne då, så dei slepp unna med å betale rett over 10 000, heller enn rett under 100 000 . 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Ulla-Britt Skrevet 1. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 1. Juni 2012 Takk for linken. Plottet inn reg.nr på bilen min, og det viste seg at bilen skulle ha vært EU-godkjent for en måned siden. Da slipper jeg å lure på hva jeg skulle ha brukt de feriepengene på. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnnChristin Skrevet 1. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 1. Juni 2012 Har allerede satt opp selv, så får ikke tatt det en gang til Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Banshee Skrevet 1. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 1. Juni 2012 Takk for linken. Plottet inn reg.nr på bilen min, og det viste seg at bilen skulle ha vært EU-godkjent for en måned siden. Da slipper jeg å lure på hva jeg skulle ha brukt de feriepengene på. Samme her Det var mye enklere før, når man fikk påminnelse i posten. Heldigvis er bilen strøken, men vi må nok pent kjøpe nye dekk... og ingen hadde ledig time før 11. juni Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 1. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 1. Juni 2012 Da har jeg prøvd meg på å vinne rundt 90 000 kr 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest lijenta Skrevet 1. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 1. Juni 2012 Da har jeg og gjort det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Gråtass Skrevet 1. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 1. Juni 2012 Prøvde, men fikk ikke til? Prøvde å taste inn ditt bilnummer? Meg ikke forstå. jeg har ikke bil, mulig det er derfor det ikke gikk.. Åhh det tenkte jeg ikke på, at kanskje man må ha bil selv.. så teit. Men takk for forsøket uansett! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 1. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 1. Juni 2012 Samme her Det var mye enklere før, når man fikk påminnelse i posten. Heldigvis er bilen strøken, men vi må nok pent kjøpe nye dekk... og ingen hadde ledig time før 11. juni Har dere ikke registrert automatisk varsling!? Det er jo plenty av sider som tilbyr det, bl.a. NAF selv Edit: Da har jeg også registrert.. teite regnr på ca 13,000 Kanskje jeg skulle lagt inn alle bilene våre på jobben De skal jo ikke på EU-kontroll før om mange år! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Banshee Skrevet 1. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 1. Juni 2012 Har dere ikke registrert automatisk varsling!? Det er jo plenty av sider som tilbyr det, bl.a. NAF selv Edit: Da har jeg også registrert.. teite regnr på ca 13,000 Kanskje jeg skulle lagt inn alle bilene våre på jobben De skal jo ikke på EU-kontroll før om mange år! Jo altså, nå har jeg jo det Visste ikke om det, rett og slett. Men da er det bare å håpe på at ca 45000 kroner ramler inn på kontoen min etterhvert. Synd det er eieren av bilen som får pengene, ellers hadde det jo bare vært å notere ned nummerne på alle bilene man så Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jankaa Skrevet 2. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 2. Juni 2012 Nå har jeg også gjort det, men jeg skjønte ingenting av det, jeg..? Trenger noen linken? Hvordan vet man hvor mye man kan vinne? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts