Gå til innhold
Hundesonen.no

Kua trenger pass 28jun-02 jul.


Kaja
 Share

Recommended Posts

Jeg skal til Trondheim med tre hunder, og det hadde vært greit for Kua å slippe tror jeg :)

Kua (eller Acqua) er ei veldig søt liten DP jente på 17 mnd. Hun er desverre skeptisk til fremmede, men kjøpes veldig lett med godbiter. Er en liten duracellkanin med ganske grei avknapp. Hun kan være alene (men bør ikke kunne se ut av vindu når hun er alene).

Helst ikke til noen med barn da Kua kan kjefte en del på barn som er brå i bevegelsene og det er ikke heldig for noen. Er det litt større barn som liker å være foringsautomat derimot så har man en venn for livet i Kua :P

398200_10151745041535311_1424171148_n.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anette, du skal ikke ta også slappe av litt så du kommer deg til hektene igjen? :P

Men for all del, om du har lyst så er jo ikke Kua en vanskelig jente og hun bryr seg lite om andre hunder. Men hun kan kjefte litt på de, ikke at noen andre har brydd seg om det til nå!

Du er notert som backup så lenge du er frisk :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åssen er hun på å stå i langline? Vi skal kanskje på hytta i Larvik den helga, alternativt muligens på Nesodden. Og begge stedene blir hundene stående tjoret ute mye av dagen (sammen med oss), siden det ikke er gjerde rundt (og derimot en del overbeskyttende(?) fugleforeldre helt opp i størrelse svane, som vil sluke Kua i en enkel jafs :P ).

Og så må jeg evt. spørre om lov først. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå hadde jo passet perfekt siden jeg er hundeløs da, men bryllup på lørdagen kan nok ende opp med å ta altfor store deler av dagen til at jeg vil la en hund være alene hjemme. Men det er bare å si ifra fremover, kommer til å savne å ha hund.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...