Gå til innhold
Hundesonen.no

Hundepass i Bergen helgen 16. juni


soelvd
 Share

Recommended Posts

Hei dere!

Min kjære og jeg skal på konsert i Bergen 16. juni. Våre faste hundepassere er muligens opptatt alle sammen den helgen, derfor tenkte vi at det eventuelt går an å ta med en eller to hunder til Bergen om noen kunne passa de der.

Vi har ikke så mye penger å legge i det akkurat nå, men bytter gjerne mot hundepass til gjengjeld, feks. Vi finner nok en løsning.

Nå vet jeg ikke helt om det er en eller to hunder som trenger pass da jeg ikke vet når Tipsy reiser (antageligvis før den tid). Men Tipsy er i alle fall en blandingstispe på et drøyt år. Hun vokter litt, kan definitivt ikke gå i bånd (men går greit i flexi). Hun gjør lite ut av seg men kan nok kanskje bli litt rastløs på nye steder og har litt vanskelig for å roe seg ned med en gang. Men hun er snill som et lam, vant til andre hunder, katter og barn.

Monti er en golden på 9 mnd. Til tross for alderen er han en rolig fyr som er snill som dagen er lang. En skikkelig kosegris som er frekk nok til å hoppe opp i sofaen og rulle seg over på ryggen til deg hvis du ikke passer på. Han er i grunn ganske ukomplisert. Går godt overens med alt og alle og tåler alt.

Jeg tror det blir kun lørdag ettermiddag til godt utpå kvelden, konserten begynner kl åtte, så blir nok gjerne til over midnatt i alle fall.

Noen som føler seg kallet?

464554_10150867579197225_772132224_9330959_1785540648_o.jpg

466672_10150809022832225_772132224_9292682_190573078_o.jpg

522918_10150782593657225_1357993521_n.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan sjekke hvordan jeg jobber. Vet jeg jobber den helgen, men usikker på om jeg har dag eller kveld.

Det hadde vært helt topp, takk!

Kan ikke hjelpe til med pass. Men må bare nevne at Monti har en liten person på hodet sitt,hvor stor er han egentlig?! :blink: :blink: :blink::P

Herregud, jeg ble så sint på den dama. Hun hadde tydeligvis for hard stol med seg og bestemte seg for å campe på hodet til Monti i stede. Stakkaren så veldig brydd ut. Folk altså. :sint_01: Var skikkelig sta og nektet å gå ned igjen!

Lenny Kravitz? Skal dit selv så kan dessverre ikke passe :)

Lenny Krawitz ja :D

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg jobber til 16, men om dere ikke finner noen, kan jeg godt ta ham imot i byen kl 16:10 :)

Det er så absolutt et godt alternativ, vi skal ikke SÅ tidlig på konsert. Sender deg en melding når jeg vet pittelitt mer. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal klare 1 av dei ;) Altså så om Tipsy har reist så kan eg godt passe Monti. Eivind er vandt med hund og synst sikkert det bare er kjekt med besøk. Men blir det for mykje så er det jo bare og la monti vere på gangen. Er stort sett der floyd holder seg, fred og ro der ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal klare 1 av dei ;) Altså så om Tipsy har reist så kan eg godt passe Monti. Eivind er vandt med hund og synst sikkert det bare er kjekt med besøk. Men blir det for mykje så er det jo bare og la monti vere på gangen. Er stort sett der floyd holder seg, fred og ro der ;)

Ikke dumt, prøve på det, da. Så fikser jeg kun pass til Tipsy (for to vil du IKKE ha :lol). Monti kan du bare hive inn i leiligheten utpå kvelden, du har vel fremdeles nøkkelen min *ler*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...