Gå til innhold
Hundesonen.no

Sykle med to hunder


Martine
 Share

Recommended Posts

Jeg har to hunder, og sykler med begge to her for seg. Hvordan kan jeg sykle med begge to sammen nå i båndtvangen? Jeg har de i springer. Går det an å feste to springere, eller løser dere det på en annen måte? Nå er datteren min stor nok til å sitte i sykkelvogn, så da tenkte jeg at det går an å ta seg noen ordentlige turer om dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest lijenta

Jeg kobler bare på en hanefot og dem løper sammen på en springer. Det er en vorsteh og en border collie som jeg sykler med.

Edit: hanefoten kobles på springeren

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har alltid sykla med minimum to hunder,jeg har en springer på hver side av sykkelen. Nå bor jeg på et lite traffikert sted ,men når jeg bodde nærmere byen gjorde jeg det samme. Billister har alltid vært flinke til å kjøre utenom:-). Har fungert veldig bra for meg i alle fall:-)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm. Kanskje jeg skal ta sjansen og prøve? Akita (rottweiler) har en tendens til å "angripe" (for å leke) cockeren når hun blir ivrig, så det kan bli interessant! Men en gang må uansett være den første :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm. Kanskje jeg skal ta sjansen og prøve? Akita (rottweiler) har en tendens til å "angripe" (for å leke) cockeren når hun blir ivrig, så det kan bli interessant! Men en gang må uansett være den første :)

Alternativt kan du jo gi rottisen en leke, ball ell noe å bære på. Ikke like lett å "angripe" den andre hunden ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...