mokken Skrevet 27. Mai 2012 Rapporter Skrevet 27. Mai 2012 Harly har begynt å bli solbleket i pelsen, jeg så ikke noe til det i fjor men da var det minimalt med sol. I tillegg kan jo kastreringen ha gitt enn effekt på pelskvaliteten. Hvilke type solprodukter bruker dere på hunden(e)? Legg gjerne ved link Siter
Hermes Skrevet 27. Mai 2012 Rapporter Skrevet 27. Mai 2012 (endret) Jeg bruker vanlig solkremt, smører litt på tuppen av nesen til Hermes hvor han har et hvitt område han lett blir solbrent på. Ellers gjør jeg ingenting. Edit: Kanskje bare en spraysolkremt, spray litt over hele han og gni litt inn i pelsen? Vet ikke om det finns produkter for hår/pels. Endret 27. Mai 2012 av Hermes Siter
ida Skrevet 27. Mai 2012 Rapporter Skrevet 27. Mai 2012 Ingenting. Har aldri hørt om det, engang Siter
Guest Jonna Skrevet 27. Mai 2012 Rapporter Skrevet 27. Mai 2012 Plush Puppy Sunshade og PP Protein coat balm (uv filter). Siter
mokken Skrevet 27. Mai 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 27. Mai 2012 Takk for svar! Jeanette: hvor ofte bruker du balsamen? Påvirker produktene flåttmiddel på noen måte? Siter
Guest Jonna Skrevet 27. Mai 2012 Rapporter Skrevet 27. Mai 2012 Takk for svar! Jeanette: hvor ofte bruker du balsamen? Påvirker produktene flåttmiddel på noen måte? Ikke som jeg har merket noe til. Prøver ta på hver dag og det er jo bare "på toppen" av pelsen, masserer det ikke nedi. Produktet er ute av pelsen med en gang de har hoppet i ett vann Siter
mokken Skrevet 27. Mai 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 27. Mai 2012 Ikke som jeg har merket noe til. Prøver ta på hver dag og det er jo bare "på toppen" av pelsen, masserer det ikke nedi. Produktet er ute av pelsen med en gang de har hoppet i ett vann Aha! Da får jeg shoppe litt da! Siter
Renate A Skrevet 27. Mai 2012 Rapporter Skrevet 27. Mai 2012 Hvor kjøper dere disse produktene? Siter
Monica123 Skrevet 27. Mai 2012 Rapporter Skrevet 27. Mai 2012 Man kan få kjøpt de på waggytail.no ihvertfall Siter
mokken Skrevet 27. Mai 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 27. Mai 2012 Hvor kjøper dere disse produktene? Man kan få kjøpt de på waggytail.no ihvertfall Fant de på Waggytail ja. Ellers var jeg innom, et par utenlandske nettbuttikker som ikke sendte til Norge Har noen prøvd CC Ice on Ice i forbindelse med sol? Erfaringer? Siter
Flopp Skrevet 29. Mai 2012 Rapporter Skrevet 29. Mai 2012 Fant de på Waggytail ja. Ellers var jeg innom, et par utenlandske nettbuttikker som ikke sendte til Norge Har noen prøvd CC Ice on Ice i forbindelse med sol? Erfaringer? At Ice on Ice har solfaktor har jeg ikke tenkt på. Burde jo fungere fint den også da. Siter
Snøfrost Skrevet 12. Juli 2015 Rapporter Skrevet 12. Juli 2015 Vet det er gammel tråd, men vet noen hvem som kan ha Sunshade eller lignende nå? Eneste jeg finner er butikker online med skyhøy fraktpris og det gidder jeg rett og slett ikke! Siter
mokken Skrevet 12. Juli 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 12. Juli 2015 Vet det er gammel tråd, men vet noen hvem som kan ha Sunshade eller lignende nå? Eneste jeg finner er butikker online med skyhøy fraktpris og det gidder jeg rett og slett ikke! Her http://www.waggytail.no/produkt/chris-christensen/balsam/ice-on-ice Siter
Snøfrost Skrevet 13. Juli 2015 Rapporter Skrevet 13. Juli 2015 Her http://www.waggytail.no/produkt/chris-christensen/balsam/ice-on-ice Så ice on ice fungerer bra? Har vurdert den, fra nettopp waggytail. Siter
mokken Skrevet 13. Juli 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 13. Juli 2015 Så ice on ice fungerer bra? Har vurdert den, fra nettopp waggytail. Jeg har ikke prøvd den enda da jeg fortsatt har igjen av plush puppy sin Sunshade. Men finner ingen som selger PP sin lengre så jeg kommer til å prøve den neste gang. Kanskje @ eller @JeanetteH har erfaringer med ice on ice? Siter
Guest Jonna Skrevet 13. Juli 2015 Rapporter Skrevet 13. Juli 2015 Jeg har ikke prøvd den enda da jeg fortsatt har igjen av plush puppy sin Sunshade. Men finner ingen som selger PP sin lengre så jeg kommer til å prøve den neste gang. Kanskje @ eller @JeanetteH har erfaringer med ice on ice? Ingen erfaring med ice on ice I og med hundene mine svømmer så mye når det er sol så bruker jeg nå bare solkrem-spray med faktor 50 til barn. Og om de blir feit i pelsen så er det borte etter ett bad uansett. Siter
Recommended Posts