Gå til innhold
Hundesonen.no

Buss Bergen - Trondheim


Tinkie
 Share

Recommended Posts

Min kjære tidligere samboer bor for tiden i Trondheim, mens jeg blir i Bergen et halvt år til. Jeg hadde tenkt å besøke ham en tur i sommer, og planla da å ta buss, slik at Kuro kunne være med. Men det eneste alternativet jeg får opp, er Norway bussekspress, og de tar ikke med kjæledyr. Er det noen som vet om andre alternativer som jeg kan reise med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blæ, da får bikkja bli hjemme når det bare er helgetur. Jeg tar ikke sjansen på å sende ham i lasterommet, og når han veier inn på godt over 12 kg (..litt stor shiba, anyone?) allerede, så får det heller være sånn. Sukk. :(

Å bytte til buss for tog går helt greit. Han er mer vant med buss enn med tog, så der legger han seg stort sett bare rett ned. Men ja, Snusken, jeg er enig med deg; skandaløst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres flott ut, har du noen umiddelbare planer for å drastisk øke inntekten?

Han er ikke normalt trygg i bur. Vi har ikke bur som vi bruker hjemme, da oppdretter frarådet bruk av bur da vi begynte å diskutere hund fra hans oppdrett og hele veien holdt fast på at vi ikke burde det. Så da ble det aldri til at vi begynte med det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har ikke så mange muligheter, dessverre :/ Vi har tatt fly eller kjørt bil når vi har reist mellom Bergen og Trondheim, er få andre måter å reise på med hund uten det eller tog, for det er superknotete den strekningen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg driver og spekulerer i om jeg skal gjøre redningshund av ham (eller i alle fall evig redningshund-aspirant), for redningshund under trening reiser gratis med Nor-Way :lol: Mens INGEN hunder som reiser kun som kjæledyr er tillatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...