Gjest Skrevet 22. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 22. Mai 2012 Får valpen min i starten av juni, og må ut å handle hundemat Hadde tenkt til å dra til Oslo å kjøpe Orijen hos Alphadog, men der er det visst problemer med å få tak i foret om dagen pga leverandørbytte i Norge osv. På hjemmesiden til leverandøren står det at det skal være mulig å få tak i foret igjen i første halvdel av Juni. Men som sagt trenger jeg det litt fortere. Hvor får jeg tak i det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Milla Skrevet 22. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 22. Mai 2012 Jeg tror ikke du får tak i det før i juni. Tror nok de fleste er utsolgt siden de ikke har fått importert på lang tid. Men du kan jo kjøpe taste of the wild i mellomtida? Selges hos Alphadog det og. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 22. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 22. Mai 2012 Jaa, har jo vurdert det også. Men saken er at oppdretter forer på Orijen og vi får med ca 1kg derfra, vet ikke om det er nok til å omvende en liten valpemage på et nytt tørrfor? Evt forer jeg med V&H ved siden av så den ene kiloen med Orijen holder litt lengre Hva med over grensa, selger de Orijen der noe sted i nærheten av nordby/svinesund-området? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Milla Skrevet 22. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 22. Mai 2012 De selger visst Orijen et sted i Strømstad. Men tåler valpen Orijen, tåler den nok en liten sekk med TOTW i mellomtida og. Orijen er jo det kraftigste foret. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Renate A Skrevet 23. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 23. Mai 2012 Hvis oppdretteren fôrer med det, kan du ikke spørre om du kan få kjøpe en sekk av dem, dersom de har det på lager? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 25. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 25. Mai 2012 De selger visst Orijen et sted i Strømstad. Men tåler valpen Orijen, tåler den nok en liten sekk med TOTW i mellomtida og. Orijen er jo det kraftigste foret. Ok. Men hvilket TOTW burde jeg kjøpe da? Ser ikke noe eget til valper? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Skrevet 25. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 25. Mai 2012 Ok. Men hvilket TOTW burde jeg kjøpe da? Ser ikke noe eget til valper? Det skal komme noe til valper, trodde det hadde kommet, men er ikke sikkert Uansett så er det ikke farlig å bruke voksenföret, jeg har brukt både dem med bison og med fisk til valpisen min Föret er lagd sånn at alle aldersgrupper kan bruke det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 25. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 25. Mai 2012 Men så flott, da blir det kanskje til at jeg kjøper en sekk av det istedet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 30. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 30. Mai 2012 Vi minner om Retningslinjene man må godta før man registrerer seg: Forumet er ingen annonseplass. Alle innlegg som kan tolkes som reklame eller rekruttering til tjenester for egen vinning slettes. Affiliatelenker, eller lenker som på en eller annen måte tjener deg tolereres ikke og vil bli fjernet. Ønsker man å reklamere for egen vinning kan man ta kontakt med admin for å skaffe annonseplass, eller bruke Kjøp&Salg-kategorien. Ett innlegg har blitt skjult. Mvh moderator IW. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tibetanian Skrevet 6. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 6. Juni 2012 Den nye importøren får inn Orijen på lager fra medio juni, men du kan legge inn ordre nå. http://www.morene.no/ Jeg forer mine små hunder med Royal Canin Mini Exigent, og de elsker det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 7. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 7. Juni 2012 Den nye importøren får inn Orijen på lager fra medio juni, men du kan legge inn ordre nå. http://www.morene.no/ Jeg forer mine små hunder med Royal Canin Mini Exigent, og de elsker det. Ja, har sett at de får det inn da, men det er desverre litt sent for min del. Royal Canin synes jeg ikke er tilstrekkelig som fullfôr til hunder, altfor mye korn og tull! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tibetanian Skrevet 8. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 8. Juni 2012 Ja, har sett at de får det inn da, men det er desverre litt sent for min del. Royal Canin synes jeg ikke er tilstrekkelig som fullfôr til hunder, altfor mye korn og tull! Tja, Royal Canin er i alle fall det beste foret blant de store. Desverre har ikke Orijen for til små hunder. Bitene er for store. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papillon Skrevet 8. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 8. Juni 2012 Tja, Royal Canin er i alle fall det beste foret blant de store. Desverre har ikke Orijen for til små hunder. Bitene er for store. Tull! Orijen bitene er jo kjempesmå, tillogmed en chihuahua hadde klart de bitene. Frøken papillon spiste en periode boxerfor (store biter), siden det var tilbud på det i dyrebutikken. Funket gull. Men nå holder jeg meg hovedsakelig til rått kjøtt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Skrevet 8. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 8. Juni 2012 Tja, Royal Canin er i alle fall det beste foret blant de store. Desverre har ikke Orijen for til små hunder. Bitene er for store. Nå prater du tull, de bitene er små. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tibetanian Skrevet 8. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 8. Juni 2012 Ok da husker jeg feil, men hvorfor må dere bruke et ord som tull? Kan dere ikke holde dere på et saklig nivå? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papillon Skrevet 8. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 8. Juni 2012 Ok da husker jeg feil, men hvorfor må dere bruke et ord som tull? Kan dere ikke holde dere på et saklig nivå? Fordi du prater tullprat vel Litt humor må man ha! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 8. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 8. Juni 2012 Ok da husker jeg feil, men hvorfor må dere bruke et ord som tull? Kan dere ikke holde dere på et saklig nivå? er jo ikke veldig usakelig å si at det du sier er tull/feil. Jeg vet om mange andre mye mer usaklige måter å si det på Men bitene er uansett ikke giga for lille pingle kelpien spiste de også Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tibetanian Skrevet 8. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 8. Juni 2012 (endret) er jo ikke veldig usakelig å si at det du sier er tull/feil. Jeg vet om mange andre mye mer usaklige måter å si det på Men bitene er uansett ikke giga for lille pingle kelpien spiste de også Stor forskjell på å si at noe er feil, fremfor å bruke ordet tull mener jeg. Er litt usikker på Orijen. Har lest at for mange proteiner er hardt for nyrene. Fordi du prater tullprat vel Litt humor må man ha! Man kan ta feil, uten at det er tullprat. Tullprat er når noe for dumt. Endret 9. Juni 2012 av Tibetanian Dobbeltposting, la sammen postene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 8. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 8. Juni 2012 Minner om at dobbeltposting ikke er lov, bruk rediger knappen og evnt multisitat for å svare på flere innlegg mvh Admin Anette Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tibetanian Skrevet 9. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 9. Juni 2012 Ok, sorry. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papillon Skrevet 9. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 9. Juni 2012 Stor forskjell på å si at noe er feil, fremfor å bruke ordet tull mener jeg. Er litt usikker på Orijen. Har lest at for mange proteiner er hardt for nyrene. Man kan ta feil, uten at det er tullprat. Tullprat er når noe for dumt. Når du kommer med bombastiske utsagn, både at rc er det beste foret for store hunder og at orijen har for store biter til at små hunder kan tygge de, ja, da får du bare tåle det Sorry mac! Hadde du skrevet noe lignende som "jeg synes rc har det beste foret for store hunder og jeg synes orijen har for store biter til at små hunder kan tygge de", hadde det vært noe annet. Men det her blir bare flisespikkeri. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts