monica_n Skrevet 21. Mai 2012 Rapporter Skrevet 21. Mai 2012 Er øvre aldersgrensen for mentaltesting(som FA) 4 år? Og er det klin umulig å få gått en FA/MH om hunden er over øvre grensen? Siter
Guest Gråtass Skrevet 21. Mai 2012 Rapporter Skrevet 21. Mai 2012 MH er det ingen øvre aldersgrense på. Siter
KristinR Skrevet 21. Mai 2012 Rapporter Skrevet 21. Mai 2012 Tor det kun er FA som har øvre aldersgrense. K-test og MH kan du gå uansett. Siter
Guest Kåre Lise Skrevet 21. Mai 2012 Rapporter Skrevet 21. Mai 2012 Du kan gå FA hos Østlie, over 4 år blir den aldri offisiell. Apropo så er det kveldsseminar til onsdagen med Sverre Kirkemo om akkurat dette hvis noen er interessert https://www.facebook.com/events/159578177504354/ Selv skal jeg på Metallica ellers ville jeg gjerne fått det med meg. Siter
monica_n Skrevet 21. Mai 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 21. Mai 2012 Så man kan gå FA etter fylte 4 år, greia er bare at den ikke blir offisiell? Får man uansett noe slags bevis på at man har tatt den? Blir MH offisiell da? Red: snusken:Bytte eksamen mot metallica? jatakk! Siter
Guest Kåre Lise Skrevet 22. Mai 2012 Rapporter Skrevet 22. Mai 2012 snusken:Bytte eksamen mot metallica? jatakk! Ellers takk men bare bli med da vel, er masse billetter .. Siter
Guest Gråtass Skrevet 22. Mai 2012 Rapporter Skrevet 22. Mai 2012 Så man kan gå FA etter fylte 4 år, greia er bare at den ikke blir offisiell? Får man uansett noe slags bevis på at man har tatt den? Blir MH offisiell da? Red: snusken:Bytte eksamen mot metallica? jatakk! Som jeg sa MH er det ingen aldersgrense på. FA får man ikke gå så lenge hunden er over 4 år og uten disp fra NKK (Som stort sett bare gis til importer). Om man velger å ta en mentaltest hos Terje Østlie eller en hvilken som helst annen privat aktør så er den verdiløs i alle andre sammenhenger enn akkurat å se hundens reaksjon på et moment. Siter
Recommended Posts