Gå til innhold
Hundesonen.no

Tuva har lært seg å hente ting under vann.


Stine
 Share

Recommended Posts

Guest lijenta

Hu er ram til å hente ting i vannet, bare ikke under vannet, til nå... :lol:

Jeg fikk noen gode asosiasjoner tilbake til en av flatene. Av en merkelig grunn var han altid våt når han var på tur :lol: Han skulle uti alt som kunne kalles vann og hente tingene som var på bunnen. Godt du har korthåret hund:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk noen gode asosiasjoner tilbake til en av flatene. Av en merkelig grunn var han altid våt når han var på tur :lol: Han skulle uti alt som kunne kalles vann og hente tingene som var på bunnen. Godt du har korthåret hund:)

Jeg er veldig glad for det ja, hun tørker fort :lol: Det var værre med Nuffen jeg hadde, som var som Nuffer flest og elska alt som ligna på vann :P
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Ja, Tuva min er pen :heart: Men hu er litt for glad i vann og eier litt for liten sperre oppi hodet hennes, hu holdt på å drukne i fjorden istad så jeg måtte dra hu inn etter langlina (takk gud for at jeg hadde på den!) og når hu kom på land så leite hu bare etter dummyen og ville utti igjen for å hente den :blink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...