Gå til innhold
Hundesonen.no

Ett par bilder. Med det gamle kameraet. :(

Taz

Recommended Posts

Skrevet

Tenkte jeg skulle legge ut noen bilder jeg tok i dag..

Først noen oppstillingsbilder.

Ett bilde tatt av Gunn. (8mnd på bildet)

7-8mndDiegohel.jpg

Ett bilde tatt i dag. (10 mnd) Har han forandret seg eller?

Oppstilingsbilde.jpg

CIMG7777hodet10mnd.jpg

Hodebilde

30213Hodet.jpg

Fronten. Det arrogante utrykket igjen. *sukk*

CIMG777310mnd.jpg

Også noen julebilder. :)

Fikk ett litt "jeg er deilig" utrykk her.

CIMG7808nisselue.jpg

CIMG7798julebilde.jpg

Måtte finne en ny plass å henge julekulene.

Tanna passet helt fint. :P

CIMG7801julebilde.jpg

CIMG7804blkule.jpg

Skrevet

han har blitt litt mørkere i fargen og gjerne en smule mere rynkete i ansiktet(stemmer det) han ser mere voksen ut i ansiktet.

men må no si at han stiller seg fint da, og det herlige uttrykket i ansiktet på de siste bildene bare helt typisk chowchow altså(pass godt på han så jeg ikke kommer å henter han og sitter igjen Aiwa til deg :):PTuller meg deg altså han har blitt enda finere enn som valp om det er mulig). :wink:

Skrevet

Så fantastisk flotte bilder!!! :) og sist, men ikke minst Diego! :P Den hunden er virkelig en flott utgave av rasen! :P Også ser jeg at Diego virkelig har glimt i øyet.

Skrevet

så herlig han er! han har så flotte uttrykk på bildene :)

han har jo forandret seg masse. pelsen har blitt mørkere og hodet har blitt bredere :P

Skrevet

Han har fått mye mer pels (spesielt i kragen!) han har blitt kraftigere og blitt mer voksen i uttrykket. Og halen har blitt mye mer fyldig!

Dette lover bra :)

Skrevet

Hoho :) Diego altså! At han finner seg i det! Hoho.. Den dagen jeg får henge julepynt på LiLi er nok den dagen hun ligger i narkose eller har tatt sitt siste sukk :P Han er bare morsom den karen! Synd med kameraet ditt da :P

Skrevet

Å, chow chow`er er som bamser :) Søte og gode, og sikkert veldig myke også.. Skjønn er han! Likte spesielt bildet der han har glitteret med juletrekula over seg :P

Skrevet

Takk, takk.. :P

Han der tullingen finner seg i det mest, syns det er helt utrolig. :)

Satt å måpte selv når jeg prøvde for løye å feste glasskula på tannen hans, også reagerer han ikke.

Og selvsagt pynten på øret hans. :P

Ja, han har fått større hode, bredere brystkasse (Thank god) fyldigere pels, mørkere pels, kraftigere benstamme, større hale.

Som Lazita sa: Mer rynkete fjes. :P

Også viser Scowl uttrykket mye bedre.

Så han er på rett vei nå, selv om jeg ikke vil ha en for tung hund.

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Men hvis hun spiser opp maten er det vel bare å enten gi henne mer, eller mer energirik mat? Høyenergifôr for jakthunder er for eksempel et godt alternativ.
    • Maten blir som oftest spist opp med en gang. Jeg har sett at hun spiser både tørr for og vom men hun spiser ikke nok siden hun fortsatt er undervektig. Skal bestille en time hos vetrinæren.
    • Mat fremme hele tiden er generelt en dårlig metode for småspiste hunder. Noen få, små måltider om dagen er bedre.  Antar du har testet med vårfôr og råfôr også.  Jeg ville nå uansett tatt en tur til dyrlegen og utelukket at det er noe galt, og få en profesjonell vurdering på om hunden er undervektig eller bare naturlig tynn.
    • De får mat til forskjellig tidspunkt. Hunden virker helt frisk og rask. Ellers hadde jeg tatt hun med til veterinæren alt. Når jeg gir henne godbiter vil hun alltid ha.  Hun er også lavere enn rasestandarden i mankehøyde og er ellers liten på alle områder.
    • Parasitter er det ikke da hun også lever med andre hunder og de er normalvektige. Ellers hadde de også blitt smitta. Hun får lik mat som de andre. Noen ganger er det mat fremme hele dagen mens andre dager blir det spist opp. Har ikke merka noen forskjell men gjør dette for at det skal være en forandring. Har prøvd flere for. Burde jeg da dra til dyrlegen for å sjekke stoffskifte?
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...