Bananen Skrevet 18. Mai 2012 Rapporter Skrevet 18. Mai 2012 Hva er dette? Er det egentlig bare ekstra "tredeputer"? Det er samme hud som det, men jeg har aldri sett det før. Noen som vet? Hard hud, bare (vi har fliser i alle rom ...)? Det er på begge hasene. Siter
jma Skrevet 18. Mai 2012 Rapporter Skrevet 18. Mai 2012 ser ut som liggesår ja. Har det samme på han ene her, på siden av "albuen" Siter
Guest lijenta Skrevet 18. Mai 2012 Rapporter Skrevet 18. Mai 2012 Flatane mine hadde sane dem også men husker ikke hvorfor Siter
Raksha Skrevet 18. Mai 2012 Rapporter Skrevet 18. Mai 2012 Ser ut som liggesår for meg. Kahlo har "ekstra" pute i hasene som er levninger etter sporer, og der er det sådivdt det er tretepute"hud" men den er sort og ikke plassert der. Siter
Bananen Skrevet 18. Mai 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 18. Mai 2012 Flatane mine hadde sane dem også men husker ikke hvorfor Kan det være en flatting? Jeg tenker også liggesår, men det er et merkelig sted å ha det, synes jeg. Siter
Guest lijenta Skrevet 18. Mai 2012 Rapporter Skrevet 18. Mai 2012 Ja lurer på det for dem hadde det på samme stedet men de andre hundene som jeg har hatt og har i huset har ikke sant. Siter
Recommended Posts