Gå til innhold
Hundesonen.no

Boplats sökes snarast


Vimsan
 Share

Recommended Posts

Setter inn posten fra "Akkurat nå" her, jeg :ahappy:

Vimsan skrev 20 May 2012 - 12:42 PM:

Har satt in annons själv ja men blir ju bara uppringd av manfolk som erbjuder mig något helt annat än det jag är ute efter vurderar att bara ta bort hela grejen för det är inte kul att bli ringt upp eller sms:ad till av män som tänker/pratar med snabeln sin.

Vet du hva du gjør? Dersom du får telefoner/sms fra mannfolk som er av den typen så sender du en pm til oss hurpene på Sonen (evt lage en liste med interesserte) og gi oss hans tlf nr og i korte trekk hva han tilbød, hvor ekkel han var også skal vi ringe og fortelle hvor David kjøpte ølet + at vi skal true med å ringe mora hans og sladre. Jeg er med!

Edit: Har du satt inn annonse på Finn med bilde av deg og hunden? Jeg finner den ikke, jeg.

Edit 2: Fant den og fy fader du er vakker! :blink: Måtte bare si det. :D

Endret av madam mim
  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Setter inn posten fra "Akkurat nå" her, jeg :ahappy:

Vet du hva du gjør? Dersom du får telefoner/sms fra mannfolk som er av den typen så sender du en pm til oss hurpene på Sonen (evt lage en liste med interesserte) og gi oss hans tlf nr og i korte trekk hva han tilbød, hvor ekkel han var også skal vi ringe og fortelle hvor David kjøpte ølet + at vi skal true med å ringe mora hans og sladre. Jeg er med!

Edit: Har du satt inn annonse på Finn med bilde av deg og hunden? Jeg finner den ikke, jeg.

Jag säger det igen jag: Du är härlig :lol: :lol:

Ja tog ett och samma foto på både mig och virrevapp eftersom så många frågar mig vad slags hund jag har och ingen vet vad en belgisk fårhund/groenendael är.

Edit: Jag väntar i spänning på svar från Margrete och hoppas jag inte får slibbrigt svar tillbax :P

Endret av Vimsan
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...