Gå til innhold
Hundesonen.no

Herbalife?


Caro
 Share

Recommended Posts

Hei, dette er ikke hunderelatert.

Jeg har fått tilbud om å jobbe hjemmefra med herbalife, selge, skaffe kunder osv.

Jeg syns dette høres gøy ut, MEN det høres nesten for lett ut..."du tjener penger når du sover" sier de..hmmmm.

Noen som har vært borti dette her før? :)

(jeg fikk tilbudet fordi jeg sendte en mail og stilte noen spørsmål om jobbe hjemmefra programmet. Derfor jeg fikk tilbud om jobb. )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle som ønsker det kan bli forhandlere av Herbalife. Dvs for alt du vet er det drøssevis av forhandlere i området ditt allerede. Tjene penger mens du sover? Vel, if it sounds too good to be true, it usually is. Om det var så lett å tjene penger på det, hadde det nok allerede vært mange som har jobbet med det tenker jeg.

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle som ønsker det kan bli forhandlere av Herbalife. Dvs for alt du vet er det drøssevis av forhandlere i området ditt allerede. Tjene penger mens du sover? Vel, if it sounds too good to be true, it usually is. Om det var så lett å tjene penger på det, hadde det nok allerede vært mange som har jobbet med det tenker jeg.

Ja ikke sant, han sa att jeg blei oppringt på denne måten fordi det var så få fra dette området som driver med dette...jeg er litt skeptisk, men skal snakke med en i tlf senere idag så får se litt da. Men jeg er ikke helt overbevist enda, det virker litt for enklet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner vestlandets største Herbalife-forselger. De sover ikke for å tjene pengene sine, for å si det sånn... Men produktene er utrolig gode, så det er ikke noe problem å stå inne for kvaliteten.

Hadde jeg vært deg, hadde jeg forhørt meg nøye om pyramidesystemet. Det er storforselgerne som tjener pengene, du skal jobbe ekstremt mye for å kunne leve av det, med mindre du får en rekke forselgere under deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner vestlandets største Herbalife-forselger. De sover ikke for å tjene pengene sine, for å si det sånn... Men produktene er utrolig gode, så det er ikke noe problem å stå inne for kvaliteten.

Hadde jeg vært deg, hadde jeg forhørt meg nøye om pyramidesystemet. Det er storforselgerne som tjener pengene, du skal jobbe ekstremt mye for å kunne leve av det, med mindre du får en rekke forselgere under deg.

Okei...jeg vurder å starte på "hobby" basis bare for å prøve å se om dette er noe for meg, jeg er heller ikke ute etter å leve av dette bare en liten ekstra inntekt hadde vært fint. :)

Men jeg er fortsatt usikker, virker så utrolig avansert, kanskje litt for avansert for lille meg kanskje? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært forhandler av Herbalife, men da kun for å få rabatter av kjøp til eget bruk. Med mindre du bruker produktene selv og på den måten i det minste vil få redusert kostnadene, så ville jeg sett meg om etter en enklere måte å tjene penger på. Man må jo kjøpe inn noe produkter av de som det går mest av, hvis ikke så kjøper folk av noen andre som har det istedenfor. Det blir dermed en investering.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei...jeg vurder å starte på "hobby" basis bare for å prøve å se om dette er noe for meg, jeg er heller ikke ute etter å leve av dette bare en liten ekstra inntekt hadde vært fint. :)

Men jeg er fortsatt usikker, virker så utrolig avansert, kanskje litt for avansert for lille meg kanskje? :)

Du, ikke så mye "dumme, lille meg" her nå! Dersom du er oppriktig nysgjerrige og liker å møte folk, så kan du jo faktisk ta deg tida til å undersøke ordentlig, prate med representantene og finne ut om dette er noe for deg. Spesielt avansert er det ikke, altså. :)

Jeg har vært forhandler av Herbalife, men da kun for å få rabatter av kjøp til eget bruk.

Det samme har jeg gjort. :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du, ikke så mye "dumme, lille meg" her nå! Dersom du er oppriktig nysgjerrige og liker å møte folk, så kan du jo faktisk ta deg tida til å undersøke ordentlig, prate med representantene og finne ut om dette er noe for deg. Spesielt avansert er det ikke, altså. :)

Det samme har jeg gjort. :)

Hehe okei, jeg får snakke med han der som skulle ringe og stille han endel spørsmål da, å virkelig finne ut hva dette går ut på og om det blir mer investeringer enn fortjenester osv, jeg regner jo med att for å tjene litt så må man jobbe hardere enn det denne presentasjons videoen antyder. På den så virker det veldig lett å tjene 10. 000 - 20. 000 kr i mnd...hmmm jeg regner isåfall ikke med å tjene en formue på å drive på hobby eller deltids basis...:) Virker produktene bra forresten?? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg snakket med han typen som skulle ringe, han virker ganske grei og er villig til å hjelpe med alt jeg trenger hjelp til, han blir vell en type "mentor" da sikkert hvis jeg sier ja til dette...eneste jeg er redd er hvis han klarer å snakke meg inn i noe jeg ikke skjønner noen ting av og vips så sitter jeg med regninger på 10 0000000 :S:S Det er veldig lett og "overtale" meg til ting, er dårlig til å si nei...:S skummelt, men han sa att han skulle ta ting litt etter litt og ikke drokne meg i informasjon. :) høres litt spennende ut, og tror jeg har godt av litt utfordring. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du tjener nok ikke penger når du sover, men det er fullt mulig og tjene gode penger på slike ting, men det krever nok mye arbeid, spesielt i starten. Har du bygd deg opp forselgere under deg så kan du i teorien tjene penger mens du sover, om de gjør jobben sin og skaffer nye folk under seg igjen, men en må nok legge i en innsats selv også for og holde det igang.

Jeg kjenner ei her oppe som tjener rundt 50000 i mnd på herbalife, så det går an.

Det som er fint med det da er at det skader ikke og prøve. Du må ikke kjøpe noe som helst og du kan melde deg ut når som helst.. :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du flink på oppsøkende salg da? Sånt er gjerne en personlighets-greie framfor en utfordringsgreie. Være frampå og selvsikker, framstå troverdig, etc. Er du flink på salg så tror jeg man kan lykkes godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du flink på oppsøkende salg da? Sånt er gjerne en personlighets-greie framfor en utfordringsgreie. Være frampå og selvsikker, framstå troverdig, etc. Er du flink på salg så tror jeg man kan lykkes godt.

Vet ikke har aldri prøvd, men ja jeg kan nok være litt "pågående" hvis det er noe jeg vill :P

Hvis jeg føler jeg kan alt det er å vite om produktet jeg vill selge så blir jeg selvsikker å vill jeg tro :)

Tror jeg får prøve å se! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Enig med Simira, meld dere på et valpekurs om dere ikke allerede går/har gått. I tillegg har for eksempel Maren Teien en veldig fin kanal som heter Hverdagslydig+ (https://boon.tv/hundetrener-maren), der er det også en egen kanal for valpeeiere. Vet at flere har hatt god nytte av hennes forelesninger og videoer i valpeperioden. Finnes helt sikkert noen gratis alternativer også, men det har jeg ingen oversikt over. 
    • Først av alt må du slutte å la ham hilse på andre hunder på tur. Hvis ikke får du en hund som trekker i båndet i alle retninger, og stresser seg opp hver gang han ser en hund. Det er ikke alle som kan eller vil hilse, og det er heller ikke trygt. Prøv å holde dere til kjente, trygge hunder. Om du ikke kjenner så mange kanskje det er noen du møter ofte på tur, eller du kan ta kontakt med en klubb i nærheten, en turgruppe eller noe. Jokking er en typisk stressadferd i den alderen, og tegn på at han girer seg opp for mye. Avbryt lek eller hilsing så fort det er tilløp til jokking, og jobb med at han skal være rolig og ha kontakt med deg. For å få slutt på biting i føtter ville jeg først og fremst sørget for at han har nok biteleker, og avlede med dem. Når han først begynner å bite på føttene, stå helt stille og ignorere ham til han slutter. Jeg vil på det sterkeste anbefale deg å gå et valpekurs om du ikke har gjort det allerede. Alt dette er helt vanlig for valper i den alderen, og på et kurs vil du få hjelp til å håndtere det. Du finner også mange vanlige problemer og råd for dem i trådene under valpeprat her på forumet, så ta en titt gjennom her.
    • Kikket litt i dogweb og ser at hundene fra lundehundprosjektet ligger der sånn som alle andre, med en X på slutten reg. nummeret. Den som ble utstillingschampion var 3. generasjon, og ser tittelen ligger inne. Da skulle man jo gjerne tro at de kan ta andre championat også, og at det samme vil gjelde for cavalierprosjektet, som trossalt er ganske så ekvivalent? Det var jammen ikke lett å finne informasjon på dette! 
    • Jeg har en Dvergpuddel gutte valp som er 5 mnd. Han har siden han var ny hatt oppheng i sokker og biter og henger seg etter føttene dine så lenge d har sokker på. Hvordan få det til å slutte.    Å jokker på andre hunder under samvær ute, møtes på tur og får hilse og på alle størrelser og hunder i alle aldre. Hva gjør jeg? - helt fersk i hunde verden, ønsker kun seriøse svar😅😭
    • Er vel først fra fjerde generasjon at de potensielt kan stambokføres etter typegodkjenning?
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...