Enits Skrevet 23. Mai 2012 Rapporter Skrevet 23. Mai 2012 så fiiiiin montien er meeen, hvor er tipsy? Siter
pippin Skrevet 23. Mai 2012 Rapporter Skrevet 23. Mai 2012 Prøver å lære Mana å bade... Skal få henne uti med meg når vi skal bade en dag. Hun begynner å bli veldig glad i bekker og vasser lenger og lenger uti når det er varmt. Siter
soelvd Skrevet 23. Mai 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 23. Mai 2012 så fiiiiin montien er meeen, hvor er tipsy? Tipsy ble hjemme av div grunner Hun fikk badet seg på kvelden i stede Siter
Enits Skrevet 23. Mai 2012 Rapporter Skrevet 23. Mai 2012 Tipsy ble hjemme av div grunner Hun fikk badet seg på kvelden i stede Men vil ha bilder av henne oooogså Hvor gammel er monti nå forresten? han er skikkelig lekker! Siter
soelvd Skrevet 23. Mai 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 23. Mai 2012 Men vil ha bilder av henne oooogså Hvor gammel er monti nå forresten? han er skikkelig lekker! Hehe, skal prøve en dag Monti er blitt drøye 9 måneder nå. Tusen takk, jeg er selvsagt helt enig Siter
soelvd Skrevet 24. Mai 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 24. Mai 2012 Å, jeg vil også ha badeglade hunder! Nok en ting de må lære seg. Det ser så idyllisk ut! Herlige bilder. Skikkelig idyllisk. De kan plaske rundt sånn i timevis! Jeg også! Her vasser min til nød til buken blir våt, så er det inn på land igjen.... 2 ganger har han svømt og begge var ufrivillig... :rolleyes2: Labbisen joey ville ikke svømme. Men eieren ble med han ut, litt ufrivillig svømming med en gang, så kom det plutselig av seg selv Men så er han ikke det minste redd vann, måtte vel bare finne ut at han kunne svømme. Prøver å lære Mana å bade... Skal få henne uti med meg når vi skal bade en dag. Hun begynner å bli veldig glad i bekker og vasser lenger og lenger uti når det er varmt. Sånn begynte det med Monti og Härliga badbilder! Tusen takk Siter
Recommended Posts