AnnikenK Skrevet 1. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 1. Juni 2012 Sjekket Supra sin tråd og den har ikke blitt arkivert, men siste innlegg er juni (tror jeg) 2009, så ger er det masse borte. Ikke at jeg har vært ivrig med oppdateringer, men det er jo kjedelig at det man har lagt inn blir borte. Og bare for å ha sagt det, jeg klandrer ikke moderatorene... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 1. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 1. Juni 2012 Det visste jeg ikke, at det mangler ting på slutten Håper Espen kommer innom snart. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 1. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 1. Juni 2012 Jeg jobber med saken, men dette har skjedd litt magisk uten grunn... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mollymor Skrevet 1. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 1. Juni 2012 Nesten alle rasene under gruppe 9 er arkivert... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hermes Skrevet 3. Juni 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 3. Juni 2012 Hei Nå har jeg gått over litt og ting skal gå mot normal igjen nå. Gjerne rapporter tråder som er arkiverte og du vil poste i med å trykke på rapport eller post linken her så tar jeg de manuelt Admin Anette Forøkte å poste noe i basenji-tråden under raseleksikonet, men den er arkivert. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 3. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 3. Juni 2012 Har gått gjennom alle gruppeemnene nå og uarkivert alt jeg fant. Det var dødens kjedelig Jeg håper ikke masse forsvinner *krysser fingrene* . Vent noen minutter og se om det går an å poste i tråden. Moderator IW. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 3. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 3. Juni 2012 Nå har jeg skrudd av heileee driten fordi den nekter å høre på meg skal vi tippe hvor lang tid det tar før den er skrudd på igjen? Rapporter gjerne fortsatt tråder mvh Admin Anette 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 3. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 3. Juni 2012 Merk at det vil fortsatt finnes tråder som er arkiverte, men post link her eller rapporter tråden så skal vi fikse. Moderator IW. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Skrevet 3. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 3. Juni 2012 Ingenting skal forsvinne selv om det er arkiveres. Det er kun en måte og gjøre forumet raskere. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 3. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 3. Juni 2012 Noen ide om hva som har skjedd med tråden til f. eks Amigo? Siden siste post der er plutselig fra 2007 nå :/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 21. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 21. Juni 2012 Jeg klarer ikke å finne Tinka sin tråd i Min hund. Den heter bare "Labradoren Tinka". Er den arkivert mon tro? Noen som kan hjelpe meg med å finne den? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Puttiva Skrevet 21. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 21. Juni 2012 http://hundesonen.no/forum/topic/2768-labradoren-tinka/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 21. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 21. Juni 2012 http://hundesonen.no...bradoren-tinka/ Takk! Klarte ikke å finne den, jeg. Men den er arkivert, og jeg tror det må ha forsvunnet noen innlegg (mener jeg har oppdatert den i løpet av det siste året, men jeg er ikke helt sikker). Kanskje en mod kan åpne den igjen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts