Gå til innhold
Hundesonen.no

Frank er kommet hjem.


shetalks
 Share

Recommended Posts

Ja, da er det endelig blitt vår, og valpen er i hus. Han skal hete Frank.

Han ble født 17. mars, da var han vel ca 200 gr. Og i valpetiden har jeg vært mange ganger å besøkt han, og fått god kontakt med oppdretteren. Ei koselig dame, som har 3 bichon frise og en bichon havanaise, nydelige hunder.

Lørdag 12. mai henta jeg gutten min hjem, og vi har kosa oss siden da. Har vært noen på besøk i løpet av helga, så han har blitt kost med av mange.

Og litt bilder er det blitt, spesielt ett er jeg nesten stolt over, det er nesten bare i bøker en ser sånne bilder.

Var dattra til venninna mi som klarte å få et så fint blide av han.

Men i dag vil ikke pc-en samarbeide, så bildet får jeg prøve på senere.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ja navnet... Det har vært bestemt lenge før jeg visste om at jeg skulle kjøpe hund, var bare et navn som dukka opp en gang det var snakk om hund.

Men ikke søren at jeg klarer å legge til bilde, har forsøkt de metodene som er beskrevet her en plass, men jeg får det ikke til...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Via photobucket kopierer du IMG coden under bildet og bare limer det inn her, via facebook kopierer du urlkoden til bildet og limer det inn i "Bilde" funksjonen over der man skriver et innlegg.

Gratulerer! Håper på bilder snart :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har offesielt gitt opp å få lagt inn bilder her, uansett hva jeg prøver, så skjærer det seg.

Både photobucket og facebook svikter. Fatter ikke hvordan jeg fikk til å legge inn bilde sist gang...

Når du har et bilde på facebook høyreklikker du på det. Velg "åpne i ny fane" eller noe lignende. DEN linken du får der kan du bruke. Trykk på bildeikonet, lim inn. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...