Gå til innhold
Hundesonen.no

Recommended Posts

Skrevet

Lurer på hvilken rase Pudsey er? Kan han være Polish Lowland Sheepdog...?

Utrolig flinke var de ihvertfall :-)

Hun sa i et intervju at han var blanding av tre raser. Kan ikke huske alle, men en av de var i alle fall chinese crested powder puff. Hun sier det på intervjuet før audition.

Skrevet

De som ble topp 3 var mine favoritter også :wub:

Alle de 3 fortjente å vinne og jeg synes det var utrolig morsomt at en hundeact vant for første gang. Jeg er bare litt over hakket fan og satt og så på finalen inatt :whistle: og har sett alle tidligere sesonger :P

Skrevet

Hun sa i et intervju at han var blanding av tre raser. Kan ikke huske alle, men en av de var i alle fall chinese crested powder puff. Hun sier det på intervjuet før audition.

border collie og bichon frise var de andre to

Skrevet

tenk deg å vinne en halv million pund :o tidligere har det jo vært sangere, dansegrupper ol som har brukt masse på å gi ut cder ol. Bare for å klarere: 500 000 pund er 4,7 millioner norske kroner :blink:

Sitter og ser finalen igjen nå :wub:

Skrevet

tenk deg å vinne en halv million pund :o tidligere har det jo vært sangere, dansegrupper ol som har brukt masse på å gi ut cder ol. Bare for å klarere: 500 000 pund er 4,7 millioner norske kroner :blink:

Sitter og ser finalen igjen nå :wub:

Kursen har endret seg radikalt i det siste skjønner jeg.. :whistle:

Skrevet

500 000 British pounds = 4.71383236 million Norwegian kroner

Hehe, det var vel heller det at du skrev at 500 MILLIONER britiske pund er 4,7 millioner norske kroner. :P

Edit: Som jeg nå ser du har rettet. :P

Guest Kåre Lise
Skrevet

500 000 British pounds = 4.71383236 million Norwegian kroner

Er a single?