Gå til innhold
Hundesonen.no

Recommended Posts

Skrevet

Nysgjerrig på styrkeløft?

Lyst til å lære knebøy, benkpress og markløft fra de som virkelig kan det?

Lyst til å bli så sterk som mulig?

Tror du styrkeløft kan være noe for deg?

Trondheimsklubben KK-67 arrangerer gratis løfteskole for interesserte. Dagen er lørdag 26. mai og stedet er lokalene til KK-67. For mer info sjekk ut:

http://www.kk-67.com

KK1-708x1024.jpg

Skrevet

Seriøst, dette er en sånn type sport for meg om jeg skulle tatt treningen til et nytt nivå. Jeg kan ikke fordra langtekkelig trening. Mye bedre med 3-5 repetisjoner hvor jeg gir alt liksom. Det er sånn jeg trener nå forsåvidt. Det er veldig effektivt, og så tar det ikke så lang tid heller. Men så var det å finne en enkeltøvelse som trener absolutt hele kroppen da... :P

Enig med IW, flere jenter burde teste denne type trening. Jeg tror jenter er livredde for at de skal bli store og bolete av å løfte tungt, de fleste vet ikke hva som ligger bak stor muskelmasse.

Supert tiltak!

• Like 2
Skrevet

Jeg trener endel styrketrening, kjempegøy! Har ikke vært noe flink i det siste, men har hatt gode perioder. Husker første gangen jeg løftet mer enn min egen kroppsvekt i knebøy, fantastisk mestringsfølelse! Jeg har et ødelagt kne, så lange joggeturer er lite gunstig for meg. Styrketrening er derimot helt super :D Har en plan om å sette igang ny treningsrunde og faktisk opprettholde den nå :P

Skrevet

Høres gøy ut, men det er i feil land :P Flere jenter burde teste dette :)

Kanskje det blir England neste gang ;) Flere jenter burde absolutt trene styrke, ser faktisk ut som bare flere og flere prøver(og blir hektet), så det går den riktige veien :)

Seriøst, dette er en sånn type sport for meg om jeg skulle tatt treningen til et nytt nivå. Jeg kan ikke fordra langtekkelig trening. Mye bedre med 3-5 repetisjoner hvor jeg gir alt liksom. Det er sånn jeg trener nå forsåvidt. Det er veldig effektivt, og så tar det ikke så lang tid heller. Men så var det å finne en enkeltøvelse som trener absolutt hele kroppen da... :P

Enig med IW, flere jenter burde teste denne type trening. Jeg tror jenter er livredde for at de skal bli store og bolete av å løfte tungt, de fleste vet ikke hva som ligger bak stor muskelmasse.

Supert tiltak!

Bor ikke du i Trondheim? Meld deg på! :D

Jeg trener endel styrketrening, kjempegøy! Har ikke vært noe flink i det siste, men har hatt gode perioder. Husker første gangen jeg løftet mer enn min egen kroppsvekt i knebøy, fantastisk mestringsfølelse! Jeg har et ødelagt kne, så lange joggeturer er lite gunstig for meg. Styrketrening er derimot helt super :D Har en plan om å sette igang ny treningsrunde og faktisk opprettholde den nå :P

Morsomt å høre! Lange joggeturer er dødens... Kan vel ikke være godt for noe?! Meld deg på kurset da :) Tror det blir veldig bra, og lærerikt for alle uansett bakgrunn :)