Gå til innhold
Hundesonen.no

ingenting på nytt innhold!


Recommended Posts

Hvis du velger under kategorien "tidsperiode" på venstre side. Huk av for "siste 24 timer" eller "nytt siden forrige besøk". Det er sånn den står hos meg og her funker det.

Har prøvd alle alternativene. Funker ikke. Men kan alltids prøve igjen...

Red; Nope, funker ikke med noen av alternativene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"løsningen" er at du lager ny bruker og sender meg navnet på den, så slår jeg sammen din gamle bruker med den nye, så du får alle innlegg, pmer osv over på din nye konto. også endrer jeg navnet til det du het og så fungerer det igjen.

aka JEG ANER IKKE HVORFOR, men jeg har en midlertidig løsning... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har og et problem med dette! Startet i går da jeg skulle finne et emne jeg abonnerte på, så huket av for det. Så huket jeg av igjen når jeg var ferdig. Nå huker den seg automatisk på hver gang jeg søker etter nytt innhold! Men jeg vil jo se alt nytt innhold, ikke bare fra de få temaene :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har og et problem med dette! Startet i går da jeg skulle finne et emne jeg abonnerte på, så huket av for det. Så huket jeg av igjen når jeg var ferdig. Nå huker den seg automatisk på hver gang jeg søker etter nytt innhold! Men jeg vil jo se alt nytt innhold, ikke bare fra de få temaene :(

du får sende PM om jeg skal ta work-arounden med deg også :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...