Gå til innhold
Hundesonen.no

Noen som vil låne meg et Easy Up-telt i pinsen?


Recommended Posts

Jeg skal på Japanspesialen i pinsen, og hadde planer om å kjøpe et Easy Up-telt til den tid. Nå ser jeg at finansene ikke strekker til akkurat denne måneden, så jeg lurte på om noen soniser som har Easy Up, men som ikke skal på utstilling i pinsen (liten sjans :P ), har lyst til å låne meg teltet? Jeg tilbyr rødvin og evig takknemlighet til gjengjeld! :flowers:

Jeg er ikke så mobil, så det er flott om teltet normalt bor i Oslo eller Ås/Ski.

Sandra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har et type Easy-up, dvs det er ikke så easy egentlig, men samme prinsippet. Det er av den første sorten, med mye tykkere duk enn de som er nå og mye tyngre, og bittelitt mer vrangt å sette opp. Dessuten er den ene stangen knekt, men det har jeg delvis fikset med sølvteip. Uansett, når man først har fått det opp står det som en staut påle og holder det verste regnvær du kan tenke deg ute :lol: Mulig det "lukter" litt for det har ligget nedpakket siden ifjor, men det har det igrunn gjort før også uten at noen har blitt luktforgiftet av den grunn. Så vil du låne kan jeg til og med tilby meg å svippe ut med det, man har jo lyst å se både huset og saluki-innvie hagen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan låne mitt easy-up, kjøpt ifjor og i helt fin stand :)

Edit: og det ligger i garasjen her på Teisen i Oslo, så bare å komme og hente når det passer :)

Endret av IreneN
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så snille dere er! :flowers:

Du kan låne mitt easy-up, kjøpt ifjor og i helt fin stand :)

Edit: og det ligger i garasjen her på Teisen i Oslo, så bare å komme og hente når det passer :)

Åh, så flott, jeg låner gjerne! :heart: Drikker du rødvin? :innocent:

jeg har et vanlig utstillingstelt, det vi brukte på sonenmesterskapet som er ledig om du ikke finner et easy up et:)

Tusen takk for det, men jeg går for Irene sitt. :P Kanskje Kaja vil låne?

Jeg har et type Easy-up, dvs det er ikke så easy egentlig, men samme prinsippet. Det er av den første sorten, med mye tykkere duk enn de som er nå og mye tyngre, og bittelitt mer vrangt å sette opp. Dessuten er den ene stangen knekt, men det har jeg delvis fikset med sølvteip. [...] Så vil du låne kan jeg til og med tilby meg å svippe ut med det, man har jo lyst å se både huset og saluki-innvie hagen :D

Snilling! Jeg vil veldig gjerne at hagen skal salukifiseres, men fordi jeg skal bære med meg all bagasje på tog og buss før det kanskje dukker opp en passende bil, går jeg for Irenes telt, fordi "mye tyngre" er litt avskrekkende. :P
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så snille dere er! :flowers:

Åh, så flott, jeg låner gjerne! :heart: Drikker du rødvin? :innocent:

Hihi, drikker rødvin ja :D

Men da avtaler vi bare en dag som du kan komme og hente det :) (vi har akkurat kjøpt leilighet, og flytter i slutten av juni, så iogmed at vi må spare på krona en stund blir det lite utstilling eller stevner på oss fremover)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om sandy finner telt vil jeg også gjerne låne :D mitt er så kranglete. Stiller meg som nr to i køen :P

(Beklager dobbeltposting)

Utlån av telt mot rødvin synes jeg er god deal altså :P - så det er bare å låne når Sandra er ferdig med det :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...