bikkjene Skrevet 8. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 8. Mai 2012 Hvilken størrelse bør jeg ha kong i? Jeg har en bikkje som er 15 kilo. Enten er det kong opptil 15 kilo hund eller er det kong fra 15 kilo hund. Er det best å ta mindre eller større? Dumt grensa gikk akkurat på 15 kilo da. Hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jankaa Skrevet 8. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 8. Mai 2012 Det spørs vel hvor keen den er på å tygge? Dersom den knerter leker til vanlig ville jeg vel gått for 15+, men dersom den bare "sutter på tingene sine klarer den seg vel fint med >15. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gry83 Skrevet 8. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 8. Mai 2012 Jeg har begge deler til tøtta mi på 16 kg, og foretrekker den minste. Er veldig klumsete og stor den største synes jeg. http://ilmoonadira.wordpress.com/2011/01/23/king-size-kong/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts