simira Skrevet 13. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 13. Mai 2012 Absolutt! Værmeldinga bedret seg også. Ser ut som jeg har med begge bøflene, men skal hovedsaklig trene med Odin. Vi trenger rallytrening med forstyrrelser rundt! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blongo Skrevet 14. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 14. Mai 2012 Flott Simira Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Annegru Skrevet 14. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 14. Mai 2012 Hvis Robert og jeg skulle finne på å ville trene litt kontakt med forstyrrelser av andre spennende hunder, hvordan finner vi da "det vanlige stedet"? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wanderlust Skrevet 14. Mai 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 14. Mai 2012 Hvis Robert og jeg skulle finne på å ville trene litt kontakt med forstyrrelser av andre spennende hunder, hvordan finner vi da "det vanlige stedet"? 50m lenger inn på sletta enn Ekeberg camping, ligger det en parkeringsplass på motsatt side av veien. Vi er på gresset rett bak den parkeringsplassen. Det har vært mulig å kjøre inn der tidligere, men nå tør jeg ikke si noe før jeg har vært der! Men om bommen er åpen, er det bare å kjøre inn og parkere langs grusveien Håper det var forståelig, eller så skal jeg finne kart! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Annegru Skrevet 14. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 14. Mai 2012 (endret) 50m lenger inn på sletta enn Ekeberg camping, ligger det en parkeringsplass på motsatt side av veien. Vi er på gresset rett bak den parkeringsplassen. Det har vært mulig å kjøre inn der tidligere, men nå tør jeg ikke si noe før jeg har vært der! Men om bommen er åpen, er det bare å kjøre inn og parkere langs grusveien Håper det var forståelig, eller så skal jeg finne kart! (Åh! Paint-skills!) Endret 14. Mai 2012 av Annegru Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wanderlust Skrevet 14. Mai 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 14. Mai 2012 Jepp Bak den parkeringsplassen, der du får den innrammede kvarte sirkelen (eller hva jeg skal kalle det), er der vi pleier å holde på Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 14. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 14. Mai 2012 nesten helt korrekt : Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Annegru Skrevet 14. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 14. Mai 2012 Jepp Bak den parkeringsplassen, der du får den innrammede kvarte sirkelen (eller hva jeg skal kalle det), er der vi pleier å holde på nesten helt korrekt : All right! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WheatenMali Skrevet 14. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 14. Mai 2012 Vi prioriterer ringtreing i kveld, men er gjerne med en annen gang! Kanskje har vi lært sitt og bli til da også... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts