Quintinus Skrevet 7. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 7. Mai 2012 Vurderer å kjøpe Mac når skattepengene kommer på konto, men er ganske avhengig av Adobe Photoshop siden jeg er over gjennomsnittet interessert i foto. Derfor lurer jeg på om det er noen her inne som vet om det er mulig å laste ned PS til Mac? ...På ulovlig vis (piratebay e.l)? *knis* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bellare Skrevet 7. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 7. Mai 2012 Lurer på det samme, så trur eg må snike rundt inne på denne tråden gitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carro92 Skrevet 7. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 7. Mai 2012 Om jeg ikke er helt på tryne nå, så er det ikke lov å tipse om sånt no på dette forumet :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SaraS Skrevet 7. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 7. Mai 2012 Gjør det likavel! Jooo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
idaemiliee Skrevet 7. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 7. Mai 2012 Det går helt fint. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quintinus Skrevet 7. Mai 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 7. Mai 2012 Om jeg ikke er helt på tryne nå, så er det ikke lov å tipse om sånt no på dette forumet :/ Ååå, da beklager jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Kåre Lise Skrevet 7. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 7. Mai 2012 Det er vel bare å søke på piratebay så får du raskere svar enn her? Jeg har holdt på med mac altfor lenge og aldri hatt noe problemer med å skaffe software. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quintinus Skrevet 7. Mai 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 7. Mai 2012 Vet at de har PS til Mac på PirateBay - men av en eller annen grunn har jeg alltid trodd at Mac er så sinnsykt avansert, og at Apple har kontroll på alt om skjer via en Mac. Fikk høre at det ikke er noe problem da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Kåre Lise Skrevet 7. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 7. Mai 2012 Ja det sies mye rart om mac. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 8. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 8. Mai 2012 §1.1 Det er ikke under noen omstendigheter lov å poste innlegg som strider mot Norges lover. Du står selv personlig ansvarlig for alt du skriver. Alle innlegg som informerer om, eller kan lede til lovbrudd, slettes. Tråden stenges. Moderator IW. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 8. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 8. Mai 2012 Legger til: Jeg har valgt å la denne tråden stå istedet for å slette innleggene, sånn at andre medlemmer kan se tråden som et eksempel og unngå å poste like tråder i fremtiden. Moderator IW. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts