Bananen Skrevet 6. Mai 2012 Rapporter Skrevet 6. Mai 2012 I dag var det finfint vær, og da må man selvsagt besøke Mjøsa! Pøbel synes Mjøsa er kuuul, han fikk ikke lov til å bade heeele seg, og det gikk innmari fint. Kamar synes også Mjøsa var kul, spesielt med en Pøbel i, og en tennisball. Kamar hører folk, de var det mange av på Mjøspromenaden. Pøbel er flink storebror og lokket Kamar ned til vannet. Kamar øver på innkalling. Hunder hørte vi i dag også. Kamar er nysgjerrigper. Pøbel wuvs ball. Ball! Enda mer nysgjerrigPer. Pøbel wants ze ball. Kamar liker også ball (gode lokkemidler). Pøbel funderer på hvordan han skal få ballen opp av vannet. Deeer! Pøbel vil ha ... ball. Pøbel synes ikke at Kamar trenger å få ballen. Ball, plx? Pøbel synes ikke Kamar trenger å få pinnen heller. Kamar traver avgårde. FineKamar. Måtte fåtåsjåppe bort lina hans, for den var alle veier. Kamar, langline og steiner = kluss. Pøbel i et nøtteskall. He got the looks! Kamar ser litt mer behersket ut på alle måter. Tørst Kamar = spise vann. Plask! Siter
LinL Skrevet 6. Mai 2012 Rapporter Skrevet 6. Mai 2012 Fiiine de er Aro hilser og sier at han også har drista seg ut i Mjøsa i dag Men det er litt mer i den stilen kamar står på det første bildet ut i vannet. hehe. Siter
Djervekvinnen Skrevet 6. Mai 2012 Rapporter Skrevet 6. Mai 2012 Flotte bilder! Du har et flott par 1 Siter
Guest lijenta Skrevet 6. Mai 2012 Rapporter Skrevet 6. Mai 2012 Imponert over at pøbel ikke badet jeg hihi Siter
Bananen Skrevet 6. Mai 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 6. Mai 2012 Fiiine de er Aro hilser og sier at han også har drista seg ut i Mjøsa i dag Men det er litt mer i den stilen kamar står på det første bildet ut i vannet. hehe. Kult! Jeg tror det hjelper veldig på at Pøbel sjekker ut først, da kan han fortsette å være den Pøbelaspiranten han er. Imponert over at pøbel ikke badet jeg hihi Puh! Vi stod og underholdt ham ved vannkanten, og det gikk heldigvis. Jeg orket ikke klissvåt hund på vei hjemover. Og heldigvis er vannbestanden ganske lav! Det var laaanggrunt. Siter
LinL Skrevet 7. Mai 2012 Rapporter Skrevet 7. Mai 2012 Kult! Jeg tror det hjelper veldig på at Pøbel sjekker ut først, da kan han fortsette å være den Pøbelaspiranten han er. Alle smågutter skulle hatt en Pøbel 1 Siter
Recommended Posts