Tøfflus Skrevet 30. Mai 2012 Rapporter Skrevet 30. Mai 2012 Ryktene sier en lukis og en basenji påmeldt. DET kan bli interessant. *fnis* Nææææ, så spennende *flir* Lykke til vennen og husk å melde hit med en gang, hører du! Siter
Raksha Skrevet 30. Mai 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 30. Mai 2012 Nææææ, så spennende *flir* Lykke til vennen og husk å melde hit med en gang, hører du! Vi blir garantert best, og verst, i rasene. Og de har slått sammen ringene, så jeg får stilt begge selv. Og ja, skal prøve å huske å si fra med en gang vi er ferdige. Hvis ikke så gjør sikkert line det. Siter
Tøfflus Skrevet 30. Mai 2012 Rapporter Skrevet 30. Mai 2012 Vi blir garantert best, og verst, i rasene. Og de har slått sammen ringene, så jeg får stilt begge selv. Og ja, skal prøve å huske å si fra med en gang vi er ferdige. Hvis ikke så gjør sikkert line det. Søren at jeg ikke meldte på Mocca så kunne vi blitt best/verst sammen Siter
AnitaK Skrevet 30. Mai 2012 Rapporter Skrevet 30. Mai 2012 PM Nederst : http://www.roroshundeklubb.org/public.aspx?pageid=58556 Siter
Raksha Skrevet 30. Mai 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 30. Mai 2012 Søren at jeg ikke meldte på Mocca så kunne vi blitt best/verst sammen Jaaa! Dumma! I grunnen mer overrasket over at det kun er en basenji enn en saluki, faktisk. Siter
Aslan Skrevet 30. Mai 2012 Rapporter Skrevet 30. Mai 2012 En annen finsk lapphund, men visste på forhånd hvem dét var Overraska over at det ikke var flere. Og damnit, hadde gått og håpet på å ikke få oppmøte kl 9, menmen.. Overlever vel dét, får jeg håpe! Siter
Raksha Skrevet 30. Mai 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 30. Mai 2012 Vi er flere som er ensomme i rasen ja. Tror aldri jeg har stilt som eneste hund i rasen før faktisk. Eneste i klassen var ikke så unormalt når jeg hadde schanuzer, men aldri vært eneste i rasen. Trenger vel ikke akkurat være noen fordeler med det? Siter
Aslan Skrevet 30. Mai 2012 Rapporter Skrevet 30. Mai 2012 Hele én pinscher påmeldt, hehe. Har Paxen lyst på ringtrening en dag? Siter
Krelise Skrevet 30. Mai 2012 Rapporter Skrevet 30. Mai 2012 Har Paxen lyst på ringtrening en dag? Det har han nok Rekker vel ikke før helga, men neste uke bør det være mulig. 1 Siter
Raksha Skrevet 4. Juni 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 4. Juni 2012 Nærmer seg! * bite negler* Jeg er vel eneste der med en skamklippet riesen, en basenji og en saluki, så er bare å si hei om dere tør. Siter
Synnikken Skrevet 5. Juni 2012 Rapporter Skrevet 5. Juni 2012 3 voksne mopser en valp! Dit må jeg neste år! Siter
Siri Skrevet 5. Juni 2012 Rapporter Skrevet 5. Juni 2012 ... og nåde den som ikke tar rede på hvem den eneste påmeldte briarden er, altså . Siter
Monica123 Skrevet 5. Juni 2012 Rapporter Skrevet 5. Juni 2012 Hmm ingen sheltie og ingen lundehund..Har vi ikke små certa i boks til neste år får vi vel ta en tur da 1 Siter
Raksha Skrevet 5. Juni 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 5. Juni 2012 ... og nåde den som ikke tar rede på hvem den eneste påmeldte briarden er, altså . Skal kjøpe katalog, så da kan jeg sjekke om katalogen blir med hjem igjen. Jeg tipper jeg er rimelig hodeløs på selve dagen. 1 Siter
Aslan Skrevet 10. Juni 2012 Rapporter Skrevet 10. Juni 2012 ... og nåde den som ikke tar rede på hvem den eneste påmeldte briarden er, altså . N UCH Mont De Valer X Aramis Siter
Siri Skrevet 10. Juni 2012 Rapporter Skrevet 10. Juni 2012 N UCH Mont De Valer X Aramis Takker takker . Jeg fant det forresten ut - eieren skrev det på FB - og gutten ble BIR, så da er alt vel . Siter
Recommended Posts