Tonje Skrevet 1. Mai 2012 Rapporter Skrevet 1. Mai 2012 Her er bilder fra min 1.Mai Bildene er tatt litt sånn ca, for jeg har litt dårlig hukommelse. Sto opp klokka 09.00 og tok første bildet ca en halvtime senere, på luftetur med hundene. Lillebror har koll på gutta. En time senere er vi på vei for å trene lp sammen med Tonje og Ida. Vi er på trening i to timer. Så drar jeg og hundene på tur sammen med ei venninne og en nabo av henne. Dette bildet er tatt på slutten av turen. Ca en time senere er vi hjemme hos Pappa og venter på middag. Stekt and thaistyle! Hundene koser seg ute i sola. Glemmer å ta bilder igjen før vi er på fotballkamp klokka 18.00. Laget til storebror spilte mot Rosenborg. Hjemme igjen rundt 21.00 og lager meg en kopp kaffe. Siden jeg har sittet i sofaen resten av kvelden ble det siste bildet for denne gang 2 Siter
Marthe Skrevet 1. Mai 2012 Rapporter Skrevet 1. Mai 2012 Når man legger ut mallebilder, så MÅ man skrive hvem det er 1 Siter
Marthe Skrevet 1. Mai 2012 Rapporter Skrevet 1. Mai 2012 Når man legger ut mallebilder, så MÅ man skrive hvem det er Edit: jeg tror jeg vet det, forresten Siter
Ingvild Skrevet 1. Mai 2012 Rapporter Skrevet 1. Mai 2012 Så koselig dag! Deilig å se at det er sommerlige tendenser i Trondheim, også. Blaze er så vakker. Siter
Malamuten Skrevet 1. Mai 2012 Rapporter Skrevet 1. Mai 2012 Når man legger ut mallebilder, så MÅ man skrive hvem det er Det er Varga så klart Siter
Malamuten Skrevet 1. Mai 2012 Rapporter Skrevet 1. Mai 2012 Fine bilder forresten Og bare så du vet det så kommer jeg til og stjele bildene av Varga Siter
Guest Limo Skrevet 1. Mai 2012 Rapporter Skrevet 1. Mai 2012 Så ut som en deilig dag Fine bilder av nydelige hunder Siter
Tonje Skrevet 1. Mai 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 1. Mai 2012 Tusen takk folkens Så koselig dag! Deilig å se at det er sommerlige tendenser i Trondheim, også. Blaze er så vakker. Så trivelig å høre at flere liker han! Fine bilder forresten Og bare så du vet det så kommer jeg til og stjele bildene av Varga Stjel i vei Har flere av dere også, men visste ikke om du ville jeg skulle legge de ut her. Siter
Monica123 Skrevet 1. Mai 2012 Rapporter Skrevet 1. Mai 2012 Ser ut som dere har hatt en flott dag Siter
Marthe Skrevet 1. Mai 2012 Rapporter Skrevet 1. Mai 2012 Det er Varga så klart Det var det jeg kom frem til Siter
tm100021 Skrevet 1. Mai 2012 Rapporter Skrevet 1. Mai 2012 Så flotte bilder! Så ut som en super dag Siter
Guest lijenta Skrevet 1. Mai 2012 Rapporter Skrevet 1. Mai 2012 Rosenborg kamp får meg til å tenke på at jeg har en tremening som har spilt for dem men husker ikke navnet på fyren. Nydelig med masse hunder Siter
HeleneFS Skrevet 1. Mai 2012 Rapporter Skrevet 1. Mai 2012 Masse fine bilder! og utroooolig fin sheltie <3 Elsket bilde av alle tre myndene og sheltien! Siter
Malamuten Skrevet 2. Mai 2012 Rapporter Skrevet 2. Mai 2012 Tusen takk folkens Så trivelig å høre at flere liker han! Stjel i vei Har flere av dere også, men visste ikke om du ville jeg skulle legge de ut her. Bare det ikke er stygge bilder av meg så må du gjerne legge ut Siter
Recommended Posts