Gå til innhold
Hundesonen.no

Recommended Posts

Oppdaget nettopp at jeg gjorde det, og kom på at jeg har lest at det ikke er lov. Så beklager den. Men for å komme til poenget, hvorfor er det ikke lov?

du kan rapportere innleggene du dobbeltposter forøvrig :)

<b>§1.6</b>

Dobbelposting er ikke lov, hverken doble innlegg eller doble tråder. En tråd skal aldri postes flere steder i forumet. Har du siste innlegg i en tråd, redigerer du heller dette enn å legge inn et nytt. Det er heller ikke lov å redigere sine innlegg på en måte som gjør at sammenhengen i en tråd forsvinner. Dette inkluderer selvsagt å redigere bort hele innlegget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du kan rapportere innleggene du dobbeltposter forøvrig :)

Joda, den er grei, men jeg skjønner fremdeles ikke hvorfor man ikke kan poste 2 ganger etter hverandre.

Nå er ikke dette et stort problem altså, jeg har jo ikke behov for å prate med meg selv på forumet :-P Jeg bare lurer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er flere grunner. En grunn er at noen misbruker det for å få opp innleggstelleren sin (ikke at man kan BRUKE det til noe, annet enn å f. eks få tilgang til den gamle Kjøp & Salg-kategorien vi hadde, der måtte man ha 50 innlegg for å kunne poste).

En annen grunn er at det er ryddigere å lese en diskusjon om hvert nye innlegg er fra forskjellige personer, istedet for at èn person bruker en hel side med innlegg for å quote forskjellige personer, legge til et veldig nytt kort innlegg osv. Det er enkelt å spamme ned en tråd dersom man kan skrive innlegg på innlegg etter hverandre uten regulering.

Dobbelposting er tillatt i Min Hund-trådene og Min Hjemmeside, fordi det er mer brukerens "egen" tråd og det er opp til hver enkelt hvordan de ønsker at den skal se ut, samt selvfølgelig må man få lov til å poste nytt bilde eller skrive om hunden sin uten at noen andre har kommentert i mellom :)

Håper det var forståelig og kanskje gir en god nok grunn til hvorfor vi ikke ønsker dobbelposting.

Moderator IW

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Hmm, på min hund, kan man legge inn nytt innlegg der, selv om man var den siste som la inn innlegg? Jeg tenker på at hvis ingen har svart på mitt forrige innlegg, og jeg har noe nytt jeg vil skrive om, f.eks at vi har deltatt på en utstilling eller konkurranse. Det er jo litt greit at folk ser at man har skrevet noe nytt, og det ser de jo ikke om man bare driver og redigerer siste innlegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...