MonicaT Skrevet 25. April 2012 Rapporter Share Skrevet 25. April 2012 Siden vi nettopp har kjøpt hus som skal pusses opp, og jeg har snoket litt rundt på ulike soniser oppussingstråder, så kommer spørsmålet Hvor finner man ulike ting som jeg vet flere har her inne - Wallstickers av hunderaser - Wallstickers med tekst (som til kjøkken, husker SFX la ut bilde av tekst som omhandlet oppskrifter etc) - Kule skilt ha på veggen Andre kule sider med interiørting og tang (evt blogger) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SaraS Skrevet 25. April 2012 Rapporter Share Skrevet 25. April 2012 Jeg elsker denne siden.LINK Og den har linker til ALLE de beste interiørbloggene Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MonicaT Skrevet 26. April 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 26. April 2012 Takk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marjea Skrevet 26. April 2012 Rapporter Share Skrevet 26. April 2012 happylines.no har mange fine wallstickers! Stort utvalg, og man kan velge skriften på veggordene selv. Det er også mulig å designe sin egen, så trykker de den for deg. Har ikke bestilt derfra selv ennå, men vært i kontakt med de på mail, og de er veldig hjelpsomme og svarer raskt. De har mange fine skilt på f.eks. Dorothea. De har ingen nettbutikk, men de hadde et greit utvalg i butikken i Lørenskog for ikke lenge siden iallefall. Edit; Den er sikkert nevnt på siden til SaraS, men sofiesvilla.no har også myye fint.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jankaa Skrevet 26. April 2012 Rapporter Share Skrevet 26. April 2012 Ebay, jenter, Ebay! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MonicaT Skrevet 4. Mai 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 4. Mai 2012 Ebay, jenter, Ebay! Sikkert sant, men hva når man ikke vet hva man leter etter ... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mushi Skrevet 4. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 4. Mai 2012 Sikkert sant, men hva når man ikke vet hva man leter etter ... Da blar du litt. De har sortert stickersene etter rom. Her på venstre side her: http://www.ebay.com/sch/i.html?_from=R40&_trksid=p5197.m570.l1311&_nkw=wallstickers&_sacat=See-All-Categories Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baby Skrevet 4. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 4. Mai 2012 Ciro har wallstickers til kjøkken iallefall. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jankaa Skrevet 4. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 4. Mai 2012 Jeg fant tidenes fineste mopse-wallsticker til Synnøve her forrige uke! Jeg ELSKER Ebay ! Det eneste dumme er at jeg ikke har penger selv, så jeg vindusshopper for andre. Haha! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MonicaT Skrevet 4. Mai 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 4. Mai 2012 Du kan gjerne søke etter Breton (brittany spaniel) for meg :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 4. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 4. Mai 2012 Siden det har samme tema som denne tråden tar jeg meg friheten til å spørre om dere har noen ideer til hvor jeg kan finne stilige tapeter? Altså fototapeter eller tapeter med andre stilige mønstre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MonicaT Skrevet 4. Mai 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 4. Mai 2012 Siden det har samme tema som denne tråden tar jeg meg friheten til å spørre om dere har noen ideer til hvor jeg kan finne stilige tapeter? Altså fototapeter eller tapeter med andre stilige mønstre. Bare å spørre :-) jeg lurer også på det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mollymor Skrevet 4. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 4. Mai 2012 (endret) Jeg lager veggdekorer i vinyl. Jeg kan også lage siluetter av din hund, ikke bare et tilfeldig bilde av rasen. Jeg tar kr 100,- for å lage vectoren (omrisset som skal kuttes) da det er utrolig mye arbeid å lage. Men til gjengjeld kan du da bruke den på så mange veggdekorer du vil. Hva med døra inn til kennelen, vinduet i bilen, burene, utstyrskasser osv? Dette er en siluett av min hund, Molly, som jeg har laget nå i kveld. Originalen: Prisliste inne på www.bruktoggront.blogspot.com Red1: Oii det ble stort, hvordan får jeg det mindre? Red2: Fikk jeg det til nå, da? Endret 4. Mai 2012 av Mollymor Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts