Ingvild Skrevet 13. September 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 13. September 2013 Høsten har kommet til Ås. 8 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 13. September 2013 Rapporter Share Skrevet 13. September 2013 Fine bilder, veldig kult det nr 2! Og ikke minst pent motiv 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shlush Skrevet 13. September 2013 Rapporter Share Skrevet 13. September 2013 Kjekkasen Kan alltids se flere Geo-bilder! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest LXT Skrevet 13. September 2013 Rapporter Share Skrevet 13. September 2013 Å, fine bilder! Det minner meg på at jeg må børste støv av kameraet Fin gutt da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TonjeM Skrevet 13. September 2013 Rapporter Share Skrevet 13. September 2013 Å halv-broren er sånn en flott fyr! Nå må han ikke skjemme ut slekta når han skal til pers i helgen da!!! (Ta bilder.. film... sånn at man kan sitte og tenke at gudskjelov så slipper man å være med på sånt ) 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 13. September 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 13. September 2013 Å halv-broren er sånn en flott fyr! Nå må han ikke skjemme ut slekta når han skal til pers i helgen da!! (Ta bilder.. film... sånn at man kan sitte og tenke at gudskjelov så slipper man å være med på sånt ) Haha! De kommer til uka en gang. (Hun skal til veterinær på mandag for å sjekke hvordan det ligger an med løpetida.) Jeg skal IKKE ta bilder eller filme! Jeg skal fortrenge gullungens aktiviteter så fort som overhodet mulig og late som om han fremdeles er et uskyldig lite barn når det hele er ferdig. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest janson Skrevet 13. September 2013 Rapporter Share Skrevet 13. September 2013 Kelpier kler definitivt høsten. Fine bilder!Sent from my iPad using Tapatalk HD Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 13. September 2013 Rapporter Share Skrevet 13. September 2013 Åh masse bilder jeg ikke har sett jo. Fine bilder Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 14. September 2013 Rapporter Share Skrevet 14. September 2013 Kelpier kler definitivt høsten. Fine bilder! Sent from my iPad using Tapatalk HD Enig De kler virkelig høsten! Kjempe fine bilder Du må ihvertfall ta et bildet av at parret sitter uskyldig ved siden av hverandre da 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 14. September 2013 Rapporter Share Skrevet 14. September 2013 Du må iallefall få til noe bedre enn dette, dette var det beste bildet jeg fikk av kjæresteparet sammen liksom spoiler for å ikke dalmatinifisere kelpiekjekkasens tråd 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 14. September 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 14. September 2013 Enig De kler virkelig høsten! Kjempe fine bilder Du må ihvertfall ta et bildet av at parret sitter uskyldig ved siden av hverandre da Du må iallefall få til noe bedre enn dette, dette var det beste bildet jeg fikk av kjæresteparet sammen liksom spoiler for å ikke dalmatinifisere kelpiekjekkasens tråd Haha! Pent kjæresteparbilde skal vi vel få til. Tipper oppdretter er litt interessert i det selv. Her er daten hans forresten, hun er ganske så søt. 6 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 17. September 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 17. September 2013 I dag kom Qiwi på besøk. Geo skjønte temmelig fort hva høyløpsk tispe betyr. De fikk frese av seg og leke litt, før han begynte å prøve seg litt. Det er jo ikke så greit å være ung og uerfaren, så det måtte noen forsøk til før han begynte å få til teknikken. De fikk en pause i bilen før vi tok dem ut en gang til, og det ble flere parringsforsøk hvor det var like ved å bli heng, men hvor hun gikk unna sånn akkurat i siste liten. Det kan jo bli valper likevel, men det hadde vært greiest å få til et heng sånn for sikkerhets skyld. Så vi skal møtes igjen i morgen og krysser fingrene for at det blir parring med heng da. Det stod ikke på lysten til Geo i alle fall, selv om han ble ganske sliten til slutt. Nå ligger han krøllet sammen i en ball i hundesenga og sover. Han var høflig og grei, interessert og nysgjerrig, men likevel nokså avslappet. Ikke stresset og frustrert hormonfrosk liksom. Kjæresteparet (Qiwi er helt nedrøytet ) Unge menn har ikke tid til å sitte stille 13 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 18. September 2013 Rapporter Share Skrevet 18. September 2013 Å, plutselig ble Geo en MANN! Dette blir spennende å følge med på! Du må spamme tråden med valpebilder om det kommer noen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 18. September 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 18. September 2013 Å, plutselig ble Geo en MANN! Dette blir spennende å følge med på! Du må spamme tråden med valpebilder om det kommer noen Haha, selvfølgelig! Blir det valper ut av dette skal jeg overøse dere med sjokoladebollebilder. I dag gikk han litt mer målrettet til verks fra starten av, og vi fikk parring med heng. Så nå har han gjort sin del av jobben, så får vi se hva resultatet blir. 11 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benedicte Skrevet 18. September 2013 Rapporter Share Skrevet 18. September 2013 Fliink Geo! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TonjeM Skrevet 19. September 2013 Rapporter Share Skrevet 19. September 2013 Puuuh.. høres ut som han kom fra det med æren i behold! Og små sjokolade-geobarn-bilder frabedes!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 19. September 2013 Rapporter Share Skrevet 19. September 2013 Kan bli sjokoboller med non stop til og med Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borderen Skrevet 19. September 2013 Rapporter Share Skrevet 19. September 2013 Oi, jeg hadde ikke fått med meg at Geo skal bli pappa! Allerede! Så kult Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siri Skrevet 19. September 2013 Rapporter Share Skrevet 19. September 2013 Willy sender en sånn fra mann-til-mann-gratulasjon . 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 7. Oktober 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 7. Oktober 2013 Sist helg gikk vi tur et sted hvor vi krysset beite etter beite. Geo gikk i bånd, så han var jo like foran meg, men syntes likevel jeg var fryktelig treig med å få åpnet grindene mellom beitene. Etter hvert fant han ut at det gikk jo mye kjappere å bare hoppe over selv. Så her er hans nye hobby: Denne helga har vi vært på treningsleir med raseklubben. Et tjuetalls kelpier på ett sted er ikke hverdagskost! Vi har kost oss skikkelig og fått god hjelp med lydigheten. Foto: Anette Henriksen Foto: Anette Henriksen Akkurat slik skal en innkomst på budføringa se ut. *host* Geo syns det er party-party, Jeanette er litt uenig. Streng oppdretter ass! Foto: Anette Henriksen Budføring. Foto: Anette Henriksen Foto: Anette Henriksen Lydighetsgruppa. Trivelige folk! Foto: Anette Henriksen Geo i hundesprinten, hvor han kom på delt tredjeplass. Foto: Jeanette Hatteberg 6 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 10. Oktober 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 10. Oktober 2013 Vi var en liten tur i skogen i dag. 9 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wachita Skrevet 10. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 10. Oktober 2013 Dette bilde var ufattelig fint! Du må henge det på veggen ellernoe! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borderen Skrevet 10. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 10. Oktober 2013 KUL animasjon!!! Og veldig behagelige svart-hvitt bilder. Du er god til å ta bilder ass! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siri Skrevet 10. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 10. Oktober 2013 Aldeles nydelige bilder, Ingvild . Også så flott han var på det oppstiltbildet! Hunk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TonjeM Skrevet 10. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 10. Oktober 2013 Å så kul hopp-film! Og damn han er good-looking altså! De er bare såååå fine sånne kelpiegutter! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts