LilleZara Skrevet 24. April 2012 Rapporter Share Skrevet 24. April 2012 Nytt tema Tolkes som vanlig fritt,og man kan bruke den teknikken man selv har lyst til (data,malig,blyant,tusj,osv.) Alt er lov Diskutering og spørsmål om tema,regler osv. tas i denne tråden. Her postes kun ferdige bilder og kommentarer som har med det å gjøre. Ingen får poste bildene sine før mandag 30.april kl.00.00. Lykke til! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 30. April 2012 Rapporter Share Skrevet 30. April 2012 Jeg var ikke den eneste som ikke tegnet skjønner jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 7. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 7. Mai 2012 Kjapp en fra meg fra i går, orket ikke bruke masse tid på fine tegneserielinjer rundt de forskjellige fargene. Sowwy! 6 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 8. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 8. Mai 2012 Driiiitfin Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Michellus Skrevet 12. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 12. Mai 2012 Mufasa Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts