Silvia K9 Palmèr Skrevet 23. April 2012 Rapporter Share Skrevet 23. April 2012 Hadde noen bilder eg tenkte ville vært kjekt å dele Lille sprett? he he Tila 4 mnd Tila 10 mnd Tila 14 mnd Tila 15 mnd Molly nærmer seg 4 år og Tila er 15 mnd Hundene blir brukt til LP og Agility hovedsaklig. Men finner også på mye annet spennende 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borderen Skrevet 23. April 2012 Rapporter Share Skrevet 23. April 2012 Oi, for en artig pels og tegninger på Tila! Kjempe fine begge to 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silvia K9 Palmèr Skrevet 23. April 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 23. April 2012 Oi, for en artig pels og tegninger på Tila! Kjempe fine begge to Tusen takk :-) Ja hun har en meget spesielle tegninger :-) Skiller seg litt ut fra de andre, en av grunnene til at eg ble såå betatt av henne :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papillon Skrevet 23. April 2012 Rapporter Share Skrevet 23. April 2012 Åh, border collien din har papillon tegninger jo Kjempefine! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Telatusso Skrevet 24. April 2012 Rapporter Share Skrevet 24. April 2012 Kjempe fine bilder av to herlige hunder Jeg også vil ha en bade hund! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silvia K9 Palmèr Skrevet 24. April 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 24. April 2012 Åh, border collien din har papillon tegninger jo Kjempefine! Takk takk :-) Ja hun er spesiell det er hun :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silvia K9 Palmèr Skrevet 24. April 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 24. April 2012 Kjempe fine bilder av to herlige hunder Jeg også vil ha en bade hund! Takk takk, er ikke alltid like morro med bade hunder. Har en tendens til å legge på svøm og tar seg ufattelig godt tid på å komme inn til fastlande igjen.. He he, men er en fantastisk underholdning.. Bare merkelig at dusjen ikke appellerer like mye... he he Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts