Arielle Skrevet 21. April 2012 Rapporter Share Skrevet 21. April 2012 Ja en nettside som vises som kurskalender er en god ide! Der man kan krysse av hva man ønsker at kalenderen skal vise; hvilken sport, i hvilke fylker, hvilket nivå, kurstype/varighet (ukesbasis/helgekurs/annet) osv! Også må det være gratis å legge inn annonser og å bruke, slik at det faktisk blir like mye brukt av de små bedriftene som de store. Så kunne nettsiden heller fått inntekter via annonsebannere/reklame. Det hadde vært supert, men som eg gratis løsning så hadde det kanskje ikke vært så dumt med en egent facebook side der alle kurs kan samles. Eneste jeg er redd er at det kan bli veldig rotete. De som vil annonsere kurs kan legges til som administrator i gruppen sånn at de kan annonsere sine kurs der. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toller Skrevet 21. April 2012 Rapporter Share Skrevet 21. April 2012 Noe jeg også savner når jeg ser annonser på kurs er hvilken treningsmetode man bruker. Det er ikke alle som er like flinke til å utdype hvordan de trener på kursene. Jeg har brent meg på dette før, så det er et tips til dere som skal legge ut annonse Kjør på med beskrivelser og eksempler! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sham Skrevet 7. September 2012 Rapporter Share Skrevet 7. September 2012 Jeg driver og lager en webside sammen med IW som man kan annonsere kurs på gratis, nettop for å prøve å dekke opp et slikt hull Men work in progress atm. Kommet noe lenger? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts